De plaatsnaam erbij

Gestart door Ed, 12 december 2004, 10:55:07

« vorige - volgende »

Ed

Hoi,

Is het niet verstandig om de plaatsnaam bij  Auteur info er bij te zetten. Er word hier veel gevraagd of iemand een valkje wilt overnemen of ruilen en het eerste wat gevraagd word. Wat is de plaats waar je woont. Als iemand het vervellend vindt dat ze plaatsnaam daar staat vult hij of zij het gewoon niet in maar ik denk niet dat het een probleem is maar wel handig scheelt weer wat nutteloze berichten op het forum.

Groetjes
Ed

Peter op het werk

Hoi Ed,

Ik heb gekeken of dit mogelijk is. Het zou kunnen maar dan zal ik wel een nieuw veld hiervoor aan moeten maken. De reden hiervoor is dat aan het huidige veld geen limieten zijn toegekend. Sommige hebben er hele verhalen ingeplaatst. Bijvoorbeeld: "Zwolle,overijssel-Nederland". Omdat het allemaal aan elkaar vastgeschreven is kan de tekst niet "gebroken" worden en ontstaat er een hele vreemde verhouding in het forum.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Ed

Hoi Peter,

Als het te veel problemen ver oorzaakt moet je het voor niet doen. Maar ze bieden wel een valkjes aan en dan zie honderd keer de vraag waar woon je. En dat vind ik onnodige berichten. Het is mij ook op gevallen dat er personen zijn die daar een verhaal tikken dus dan schiet je er ook weinig me op. Anders zou je er eerst een poll van moeten maken of het haalbaar is. Of de andere het ook een goed idee vinden dat het erbij staat voordat je zoveel werk op je nek neemt.

Groetjes
Ed

Peter op het werk

Hoi Ed,

Eigenlijk zie ik zelf de berichtjes van de te koop of ruilen enzo liever op de verkooppagina het bericht wordt daar namelijk ook weer automatisch verwijderd en op het forum niet.

Ik zat nog te denken dat er als het er wel bij komt zo wie zo een apart vakje voor moet komen zodat kunnen aanvinken of het wel of niet zichtbaar mag wezen.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Ed

Hoi Peter,

Dat is ook een optie dat ze het zelf kunnen aan vinken dat is een goed idee. Maar ze bieden ze meestal aan omdat ze een goed iemand zoeken. Maar het is niet alleen dat voor de oppas heb je het zelfde probleem dan zeggen ze ook ja ik wil wel. De tweede vraag waaar woon je..

Maar dat aanvinken is een goed idee kan iederen zelf bepalen of ze het willen.

Groetjes
Ed