Optie om de handtekening te verbergen

Gestart door Peter, 26 november 2004, 23:25:19

« vorige - volgende »

Peter

Hallo,

Ik kreeg laatst de vraag of het mogelijk om aan te geven of je in je profiel kon aangeven of wel of geen handtekeningen in een topic wil zien.

Is hier nog meer animo voor? Het is nl. best veel werk.

Groetjes,
Peter

Rene

Hoi Peter,

Van mijn kant niet hoor. Ik vind het juist leuk al die handtekeningenfotos, het breekt de (zeker in dagboeken en verhalen) soms best wel lange lappen tekst, en geeft ook vaak een blik van herkenning, wie er gereageerd hebben.

Ik zit met enige regelmaat wel achter een langzame internet verbinding, maar zelfs dan valt het wel mee, dank zij het cache geheugen van de netscape browser; 1x downloaden van een handtekeningfoto is genoeg om hem in de rest van de sessie te gebruiken.

Groetjes,

-- Rene

boezempje

hai


voor mijn ook niet ik vindt het wel leuk een foto of iets anders eronder,
meschien dan niet zo groot maar het klein houden of zo,

gr essie

Tara

Hoi Peter,

voor mij is dat ook zeker niet noodzakelijk,
begrijp niet waarom mensen dat willen hoor, is juist leuk toch?

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Peter,

Ik vind het ook geen noodzaak ik zal ze toch aan laten staan want ik wel wel zien wat iedereen in zijn handtekening heeft staan.
Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het niet fijn vinden.

Groetjes, Paul

Peter

Hoi allemaal,

Aan de reaktie's zo te zien zal deze optie er dus niet komen. Het is veel werk en als het maar voor een paar mensen is kan ik beter druk met iets zijn waar veel meer mensen gebruik van maken :)

Bedankt,
Peter

Jet

Hoi Peter,

Ik vind het juist leuk, al die persoonlijke foto's.
Als ik wat sneller wil scrollen, zie ik een beetje aan de foto's wie er allemaal gereageerd hebben.

Van mij mag je het houden zo!

Groeten Jet

Kolkkie

Wat mij betreft mag het wel zo blijven. Mss is het wel iets om een maximale grote te doen (als die er al niet is).
Sommige handtekeningen vind ik nl. vrij groot, dat vind ik niet echt prettig.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Peter

Hoi Mariska,

Af en toe is er een te grote handtekening, die verklein ik dan of verwijder de handtekening. Bij het profiel staat bij de handtekening ook de volgende tekst:
Om het forum leesbaar te houden mag je maximaal 1 plaatje bij je handtekening toevoegen. Het gebruikte plaatje mag niet hoger zijn als 400 pixels en niet breder als 480 pizels. Voldoet je handtekening hier niet aan, dan houdt de adminstrator van het forum zich het recht om je handtekening aan te passen tot een bovenste staande formaat of je handtekening te verwijderen.

Groetjes,
Peter

Inger m

Hoi,
Wat mij betreft mogen de handtekeningen veel kleiner. Ik vind de handtekening van Paul een prima formaat, maar de rest vind ik best groot. Ik zat zelf meer te denken aan de grootte van een pasfoto of iets groter.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Af en toe is er een te grote handtekening, die verklein ik dan of verwijder de handtekening. Bij het profiel staat bij de handtekening ook de volgende tekst:
Om het forum leesbaar te houden mag je maximaal 1 plaatje bij je handtekening toevoegen. Het gebruikte plaatje mag niet hoger zijn als 400 pixels en niet breder als 480 pizels. Voldoet je handtekening hier niet aan, dan houdt de adminstrator van het forum zich het recht om je handtekening aan te passen tot een bovenste staande formaat of je handtekening te verwijderen.

Groetjes,
Peter


Dat had ik nog niet gezien Peter  :-[. Erg he :D :D. Ik heb niets gezegt ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Rene

CitaatDat had ik nog niet gezien Peter  :-[. Erg he :D :D. Ik heb niets gezegt ;D.

Groetjes,

Mariska

Ik had het er ook niet opgelet laatste keer dat ik de handtekening aanpaste, en wat erger is, ik was in overtreding, 17 pixels te breed! :o

Gelukkig was het de adminstrator nog niet opgevallen, dus snel maar even op de rem getrapt en het plaatje 80% verkleind. Nu ben ik niet meer de breedste in dit topic :D ;D

-- Rene

Kolkkie

Ik ben gelukkig niet de breedste, dat is Paul ;D.

Ik heb het liefste het formaat wat Paul heeft, breed, maar niet zo hoog.
Een discreet handtekeningetje  :P

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi,

Wat je in de hoogte uitspaart mag je in de breedte er toch wel bijtellen  :D
Het gaat om het totaal aantal pixels lijkt mij.
Als ie toch te breed mocht zijn dan moet je het maar even zeggen Peter dan pas ik hem wel aan :-)

Groetjes, Paul

Jet

Ik wil idd mijn handtekening wel verkleinen, vind hem eigenlijk wel te groot. Maar hoe doe ik dat? (ben nl. computerleek ;))

Jet