3 augustus 2025, 17:05:57

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

jah sorrie sas maar heb nu ff de zin er niet in heb veel aan me hoofd  :'(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saskia

Dat begrijp ik heel goed hoor :-[
Het is ook heel erg moeilijk.Je hoeft je dan ook zeker niet te haasten met de foto's, ik zie wel wanneer ze verschijnen.
Nogmaals heel veel sterkte :-*

Shirly

Hoi,

Ik wil je toch ook nog even veel sterkte toewensen..

Shirly

carco

Ach Patries
Wat rot nu zeg, al was je er al bang voor.
Sterkte :'( :-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

bobbie

Ai, wat rot zeg.

Heel veel sterkte.

Nel :'(

Valerie

Ach Patries! Na al wat jij voor het kleintje deed! Dit mag niet zijn! :'(
Sterkte meiss!  :-*

~Natas~

Hai meissie,

Oh jeetje zeg wat  :censuur voor je.
Jij hebt gedaan wat je moest doen, maar helaas zonder succes.
Ik wist dat het minder ging met ze, maar zo snel had ik zeker niet verwacht.
Krijg je dit er ook nog eens bij  :'(
Ik wens je heel heel veel sterkte toe.

Natas

marilyn

hoikes

ik leef met je mee en heb even wat woorden op een rij gezet en dit is het resultaat

afscheid

afscheid nemen is het moeilijkste wat er bestaat
eer het nu om mens of dier gaat

in herinnering denk je aan wat eens is geweest
(al zal het morgen niet zijn ) maar ooit is er weer een feest

het is jammer dat het zo is moeten gaan
je kleine vriendje heeft echt wel bestaan

dit pijnlijk moment zal na tijd vervagen
wanneer je andere vriendjes in hun leven slagen

al wat je kon heb je gedaan
dus probeer nu hoe moeilijk het ook is om door te gaan

afscheid nemen doet heel veel pijn
maar in herinneringen
zal je kleine vriendje heel dicht bij je zijn

groetjes marilyn

Roosje

Wow marilyn, heel mooi. Je gedicht zegt alles wat ik ook zou willen zeggen, maar niet kan verwoorden. Sterkte... :'(

tamaradevisser

:D Hè hallo daar allemaal ik zal me eigen eerst even voorstellen ik ben  gorgi ik ben de zoon van gizmo en spikey uit het nestje van juli ik ben dus al een grote jongen geworden en heel erg tam omdat mijn  vorige  baasje patries mij heeft groot gebracht met de hand  en ik fluit de hele dag door  ik hoorde nog een laatste nieuwtje van mijn nieuwe broertjes en zusjes ze waren gisteren met zn allen uit het blok om te oefenen voor het grote jongens eten en het ging goed grote jongens en meiden he :P  de rest horen jullie wel van patries hallo ik ben tamara het baasje van gorgi het is echt een poepie  het lijkt me echt leuk zo op het forum heb natuurlijk al een paar x stiekem gekeken nou doei anders wordt het zon lang verhaal :-*

patty_dordtse valkjes

Ach lieve gorgi ik kom cht gauw weer is loeren bij je hoor!!!

Ik spreek jouw iedergeval morgen eventjes kej.

grtjes
jonge valkjes te koop

Kirsten

Hoi Patries,

Ik vind het heel verdrietig voor je dat die kleine het niet gered heeft,. Zitten we nog te immen en weet ik dit niet eens,. dan had ik je wellcht even een dikke knuffel via de im kunnen geven.
Veel sterkte,. en wat leuk dat tamara hier even een berichtje heeft neergezet, je mag trots zijn op Gorgi!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

dat vind ik lief van je kirsten ennuh sint cadeautjes zijn goed gekomen hoor.
het zijn doe dingen dus geen frummel maar kleur en teken gereién wat ze elke dag al doet.

maar verder nog wat leuke bij dingetjes.

maar lief wat je zei

knuffie trug
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

<Hier een korte update>

Met de kids gaat het goed.
gisteren tot me grote verbazing zat nummer popje 2 ook op de grond te rond te snuffelen.en de andere 2 dachten nog zo van jah dag ik ga nog niet in die kou haha(verwarming staat aan maar goed)
Ze eten al wat zaadjes de 2 popjes die er zelf uit waren gekomen dus mss kunnen ze volgende week al naar de nieuwe eigenaartjes.
ik beloof morgen echt de foto's te maken en hier neer te zetten.
Verder met birdy 6 gaat het goed hij krijgt baardgroei en het is een manneke  ;D het is echt een droopy sow lief vragend om eten.
we hebben net lekker gekliederd want het lepeltje gewoon geprobeerd en lekker afgemaakt dus alles zat lekker onder.
er zit nu een klein beetje eivoer in het kropje gemengt met pap natuurlijk.en het ging als koek in hoor!!!  ;D
Vanaaf ff kijken of al het eivoer ook foetsie is natuurlijk.

Verder met de andere birdies gaat het ook goed ALLEEN!!!! uhm

het volgende>>>

Twinkel het 1ste kindje van gizmo en spikey waar ik dus star voor gekocht had die kipt enorm veel nu  ;Dwel een goeie natuurlijk maar alleen dus niet voor star haha.
ze zit voor de albino waar ze eerst niks van moest maar nu dat ze ziet hoe lief bayley kan kroelen mt melody heb ze zo ietsvan en ik dan haha.
Maar bayley is trouw aan melody de knuffie dus truusje moet toch de charmes van star gaan accepteren toch.
We hebben nog een tijd te gaan dus dat komt vast goed.
Bijou is een kattekopje op dit moment en is lekker in de rui samen met melody.dus overal veren van de 2 truusjes.

Met gizmo en spikey gaat het ook goed en snappen soms niet wat die kinderen doen in dat blok (gefladder)en zitten ze raar te kijken hihi.
ennuh verder is spikey weer in de pitbul bui en probeer elke keer weer op gizmo te klimmen en zijn daad te doen.
ik probeer als ik het zie en hoor ze niet te laten wipwappen en de rust pauze nu echt in te gaan schaffen en anders de goed beveerde valkjes toch op de bodem te zetten.
er lag gelukkig nog wel geen ei maar toch.

Zo dit was het iedergeval ff weer.

grtjes ons
jonge valkjes te koop

aad

hoi Patricia

Tja al die dagboeken bij houden is niet te doen ... was even niet geweest ..was weer een hoop bij te lezen zeg :)
Jammer van de triestigheid ... maar ook wel weer goed om te lezen dat het met de rest wel goed gaat !!

hangt nog een url aan de pastknop zal hem ff loslaten hier  ;D ;D

http://www.youtube.com/?v=cdliYbrwKGY

groetjes Aad