7 augustus 2025, 00:54:49

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi,

Wat jammer van die kleintjes. Idd akelig om te zien. Raar dat het zo ineens weer kan misgaan.
Maar er zijn nog de anderen. Hopen dat die wel goed uitkomen. :)

patty_dordtse valkjes

het zal ooit toch een keer goed moeten gaan toch.
dus duim der duimpjes staan allemaal omhoog te w8te tot er eentje toch piep zeg en me oor die zit vastgeplakt soms hoor aan het blok whahaha. ;D

maar ik zal nu ff me lieve kleine bijdehandte dochtertje ff op me dagboekje plaatsen eindelijk eens een lieve foto van de peuterschool.

dit is me dochtertje naomi voor de mensen die het NIET weten.

ze word in oktober alweer 4 jaar(10-10-01)
Ze is een bijdehandje en onthoud erg veel dingen en kan al veel ballet dingetjes volgens haar hahaha.
Ze zegt ook dat coco en chanel van haar zijn en dat verteld ze dus tegen jan en alleman.

ze is gek op dieren maar niet uit hoe of wat het is ze vraagt altijd netjes of ze bv de hond mag aaien ook al heeft die veel kwijl dat maakt niet uit mama heeft een wasmachine zegt ze dan vrolijk en blij .

maar dit is me kleine schatje en ook ongeduldig met w8te op een baby valkje die ze zo graag wil vasthouden en helpen te verzorgen

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Valerie

Leuke meid is dat. Beetje ondeugend?  ;D

patty_dordtse valkjes

nou valerie het is dat ze nu slaapt want anders hahaha.

jah het is soms een ondeugd dat zekers maar dat zijn we denk ik allemaal wel eens geweest toch!!!
jonge valkjes te koop

Rox4nne

Heej Hallo Dames :)

wat is Naomi toch een knap meisje! ;)
Ik geloof het meteen als Naomi zegt dat ze al heel veel ballet dingen kan.

Geef het kleine appeltje maar een dikke zoen van mij,
maar niet een te grote, want ik ben een beetje ziek geloof ik..
Ik lig al sinds ik avond eten heb gehad in m'n nest. Ben er net uit en zie hier de Naomi foto :)

Dus , ff reageren en mijn nest weer in, waar het lekker warm is.

Welterusten appels!
Dikke dus
Roxanne

Lin

Wat leuk

dat ze nu al zo goed met dieren omgaat wat handig en leuk voor je. Leuk om wat meer van je 'omgeving' te zien

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patty_dordtse valkjes

ziekies ik weet denk ik hoe dat komt haha :o

je moet ook eerst eten dan chippies dat zeg ik ook altijd tegen die deugniet van mij ;D

iedergeval een dikke knuffie kussie terug en weltruste alvast.

ik spreek je morgen weer.

jah een foto rondleiding kan ik ook wel eens doen hoor wil je ook de wc zien hihi.

zo groot is ons huisje niet maar zal morgen weer eens wat foto's maken van de familie in huis.

WELTRUSTE ALLEMAAL

appeltje die roxanne  ;D

Kom maar snel eens Appel kruimels eten dan haha

jonge valkjes te koop

Cor_en_Petra

Heeeee Naomi!
Wat een superfoto van jou zeg! Daar gaat mijn valkparkietenhartje wel even sneller van kloppen hoor! ;) :P
Een schoolfoto, begreep ik van je moeder? Knap gedaan hoor! Het groen staat je goed! Je moeder zal vast heeeeeeeel trots op je zijn en dat mag ook wel. Je kunt al balletdingetjes, maar ook al mooi met roze letters typen in jullie dagboek! Heb ik zelf gezien!  ;D
Groetjes aan jullie valkparkietjes en zeg maar tegen Spikey dat ik hoop dat het met deze eitjes beter gaat!
Liefs van Cheeky
(en natuurlijk ook van Cor en Petra!)

Enne... Roxanne: BETERSCHAP!

patty_dordtse valkjes

hoi cor,

jah die tshirt heeft me moeder gekocht met een mooie wijde spijkerbroek en de stiksels die zijn net zo fel gekleurd als dat tshirt dus dan ben ik echt super stoer toch haha.

Met spikey is nu de bodem aan he uitsnavelen en aan het oppeuzelen die gaat zo gizmo aflossen maar ik hoor nog steeds geen gepiep hoor bij het blok.

nog ff geduld hebben toch.....

ik ga nu weer de drieling kijken op fox kids.

groetjes van naomi
jonge valkjes te koop

Rianne

Heee Naomi!
Sta je ook mooi in het dagboek van de valkjes, toe maar! Je moet nog eventjes geduld hebben, dan kun je straks mama helpen met de baby valkjes! :)

patty_dordtse valkjes

hoi muppet,

jah ik hoop echt dat alles goed blijf gaan wil sow graaaaaaaag een baby valkje vasthouden.
ik heb toen ook erg goed geholpen toen gizmo en spikey nog baby's waren dus dit zal me ook wel lukken lekker veel knuffelen dat kan ik wel hoorrrrr ;D ;D ;D

jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

hallo,

ik heb net ff snel kunnen kijken bij gizmo en spikey in het blok.
het zat me toch dwars vanwege dat ene eitje waarvan de luchtkamer ook meebewoog weer.

ik heb het met moeite toch open gemaakt en mijn vemoede was weer juist.
dit keer zat er ook weer een kleine embryo in en de geur was niet om aan te ruiken.
hij was ook niet volgroeid.
naomi die wilde natuurlijk ook kijken en jah die vond het raar en zielig en begon bijna te huilen dat is mijn baby valkje dus heb er getroost en ze mocht ff snel een van de andere eitjes een kusje geven.

dus die zit weer voor de tv.

bij de andere zie ik van een van de eitjes de luchtkamer nu wel kleiner de andere weer groter denk 1/3 de andere zijn nog niet zover als deze.
het laatste eitje is ook goed bevrucht.
dus zit nu weer op 4 eitjes.
en eentje nog van het vorige nestje dus die moet eigenlijk vandaag komen maar hoor nog niks

dus het is afw8te allemaal

jonge valkjes te koop

Ankie

Hoi Patricia

Net je dagboek grotendeels zitten lezen en je heb heel wat te verduren gehad met je eitjes.
Valt niet mee zeker! Nou maar hopen dat de rest wel goed gaat.Kan je nergens mee helpen,We hebben zelf nog maar 4 weken een valkje en alles is nog vrij nieuw voor ons ;D.
We genieten enorm van Zazou en het is een lekker ondeugend beestje ;D :D.
Lieve foto van Naomi. ;D Dus nog even en dan gaat ze naar de Basisschool.Spannend hoor.
Ik heb zelf 2 dochters Carine is 16 en Dianne is 13.
Lekkere pubers dus ;).Allebei helemaal gek van dieren ,uitermate belangrijk ,vind ik.
Carine houd ook het dagboek van Zazou bij en plaats regelmatig foto's.Dankzij deze dames hebben wij Zazou nu ook ;D :D ;).
Veel sterkte met het wachten en ik zal regelmatig kijken.

Knuffies van Zazou en groet van Ankie en de rest

~Natas~

Hai hai,

Wauw zeg wat een leuke foto van Naomi.
En wat een ondeugend koppie heeft ze zeg  ;D
Maar tis een mooie dochter, wees er zuinig op  :-*

Ach gossie wat zielig van Naomi, ze leeft gewoon heel erg mee met de eitjes.
En wie weet...............wil ze zelf ook nog wel eens een eigen valkje.
Ach 1 ding scheelt kinderen zijn snel tevreden, dus geef ze een kusje en zet ze voor de tv en zoet zijn ze  :)

Spannend zeg de laatste eitjes, we blijven hopen en afwachten.
Dus we w8ten allemaal wel af.

Groetjes,

Natas

patty_dordtse valkjes

hoi natas,

naomi die zegt ook dat haar meisje chanel is en coco haar mannetje.
en tuurlijk als zij een echt eigen valkje wil kan dat altijd.
maar is nog afw8te heb weinig hoop meer.
heb weer bij kweken vraagjes gezet maar nog niemand die iets weet  :'(

dus afw8te en hopen dat die mij ook de hoop geeft
jonge valkjes te koop