4 augustus 2025, 08:13:07

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hoi allemaal,(en elly)

ik heb ze gisteren er lekker op uit laten vliegen en mevrouwtje orry dat ging goed.
geen ongelukjes met elkaar hahaha.

vandaag had ze me dus DOOR he die kooi heb ik geen zin in hahaha.
dus ik heen en weer lopen op de tafel en er weer af.
maar me vriend die is lang dus die kon er opeens zo pakken.
orry is hier nog rustig tot nu toe ze houd alles goed in de gaten.
een mannetje ozzy die gaat nu ff flink zijn best doen ik heb hem nog nooit zoveel horen fluiten hahaha.hij vroeg net aand8t aan orry of ze ff in zijn nekje kon kribelen masar ze had ff geen zin.
ze zitten nu mij uit te lachuh :Pwant ben met die kerstverlichting bezig om uit elkaar verder te halen :-/
ben benieuwd wat ze strx gaan doen met de kerstboom als die EINDELIJK klaar is!!! ::)

jullie horen nog.

groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

de kerstboom staat en ze vliegen er langs en gaan er niet inzitten :D.
gizmo en spikey die vliegen nu rond en jah ze zitten nu bij de compi hahaha.
orry en ozzy die willen maar niet  ???komen op me hand zodat ze lekker kunnen rondvliegen.
ga zo weer proberen.
ben nu met spikey aan het fluiten achter de compi hihi.
hij ken nu drie deuntjes en die blijft die dus iedere dag dus oefenen hahaha.(aand8t van mij he he)
maar weet geen deuntjes meer dus ga ff kijken zo op de site voor deuntjes.

groetjes
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

???hey allemaal,

door problemen met internet kreeg ik hem niet aan de praat grrr.
maar hij doet het weer gelukkig ;D
hoe het met orry en de boys gaat dat zal ik ff snel vertellen.
met gizmo en spikey gaat het zeer goed die gaan in de kooi en uit de kooi.
gisteren kreeg orry het deurtje ook door net als ozzy.
ozzy die kan de ramen nog goed goed onderscheiden van kan ik wel of niet erdoor heen hahaha.
maar jah het vangen ging op den duur steeds moeilijker net als bij ORRY :o.ze wil maar niet op me hand de kooi UIT of ERIN.als ik er denk ik bijna heb komt ze net met 1 voetje op me hand en vliegt weer weg snik.
ik heb al sinds paar dagen doe ik trosgier in me handen en jah die andere 3 komen wel maar orry niet ::)ik probeer het elke dag soms wel anderhalf uur maar ze wil maar niet komen.
het gaat wel goed tussen de andere maar soms is ze een kattekoppie vind ik want dan laat ze de andewre bv niet op het stokje als ze via de kooi gaan.
maar dan zeg ik hey en dan gaat ze wel op zij hihi.
jah heeft er misschien iemand nog tips?

alvast bedankt.
jonge valkjes te koop

elly

Hoi Patricia, ik had je al gemist.
Vreemd dat orry niet op je hand wil zitten, daar had ze hier totaal geen problemen mee, nooit gehad ook. Ik hield mijn vinger tegen haar buik en dan wist ze al dat het tijd was om los te vliegen en kwam ze zonder problemen op mijn vinger zitten. Ik zei er wel altijd 'stap stap' bij, overgehouden van een bezoekje aan Lique :D
Misschien heeft ze nog wat moeite met de nieuwe omgeving en voelt ze zich veiliger in de kooi. Met het deurtje heeft ze hier ook geen problemen gehad, ze wist precies hoe ze erin en eruit moest.

patty_dordtse valkjes

hoi,

jah ik doe geen onverw8te dingen zoals gelijk met me hand naar er toe of zo.
ik laat me hand eerst in de kooi weer wennen zoals elke dag en wie komt komt en wie niet jah ik weet het ff niet meer.
ze vliegt elke keer dan weg voor me hand.
het rare is als ik trosgier in me handen heb dan komen ze alle drie behalve orry komt op een afstandje.
ik heb zelf die niet tamme mannetje geaaid hahaha.
maar jah wil orry ook zo ver krijgen
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

hey,
Met orry en de boys gaat het zeer goed nu.
Orry die wou haast niet op me hand komen maar sindsa het weekeind ging ze voor het eerst op me hoofd zitten.
Orry heeft nu een maatje denk ik want ozzy het niet tamme mannetje die krijg ik nu ook zo te pakken en kan hem nu aaien wel met commentaar hahaha.hij bijt gelukkig niet door  :Pik zag orry en ozzy net bij elkkaar kriebelen de een die wou geknabbelt worden en de andere ook.de foto's die ik geprobeerd heb te maken 7waren net bewogen dus dat is jammer hihi.spikey die zit nu aan me muis te knabbelen en toetsen bord net als gizmo .maar kan gelukkig nog wel wat typen .
  groetjes patricia
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

21 december 2004, 23:37:47 #21 Last Edit: 21 december 2004, 23:44:54 by gizmo_spikey
foto
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

lekker ding hey die gizmo
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop

elly

Wat een leuke foto's Patricia :)

zazu

hayhay...
wat een lieve valkjes zeg!!! :D :D
ennuh de foto's zijn ook erg mooi!
gr.
zelda

patty_dordtse valkjes

::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

hoi lezers,

wilde even weer vertellen hoe het met onze valkjes gaat.
het vliegverkeer gaat stukken beter in huis dt is zekers :D
een van mijn valkjes kon niet zo goed vliegen had nog niet het richting gevoel.
hij (ozzy)kan nu net als de andere eindelijk op de ventilator komen en landen op de stok van de kooi.
gisteren tijdens het vliegverkeer door kwamen ze allemaal richting de slaapkamer en tot me verbazing orry en ozzy ook.
orry kwam zelf op me hoofd en me toetsenbord zitten hihi ;D.
ik ging koffie halen en daar zaten ze nog steeds op toetsenbord en me beeldscherm dat was een beetje veranderd  :o.
ik wilde verder op internet gaan en zag tot me verbazing :odat een van de valkjes aan me muis draadje hadgezeten :-/.hij is gelukkig nietverder kapot hij doet het nog gelukkig en me valkjes leven nog.
ik weet iedergeval nu wie de dader is en dat is SPIKEY de papier versnipperaar en nu killer mouse 8)hahahaha.

gizmo die deed gister een beetje vreemd ik aaide over haar koppie en ging helemaal gespreid met de vleugeltjes en de koppie eronder heen en weer waggelen :D.was de eerste keer dus heb hier gezocht wat het betekende hihi.

ze hebben vanmorgen lekker een bad genomen en zijn weer lekker schoon.
ik zal van de week proberen om weer foto te plaatsen maar kreeg ze er nu niet op(foutmelding)van me camera grrrrrrr.

groetjes patricia ;)en de valkjes
jonge valkjes te koop

ep

Hoi patricia
He leuk hoor dat het zo goed gaat.
Ik moet nog ff wachten dan komt mijn tweede valkje ik hoop dat dat ook zo goed gaat met tico.
gr.petra je weet wel van holster

patty_dordtse valkjes

:Djah ik hoop het ook hihi voor je dat het goed gaat verders.

:D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D
maar gelijk weer ff het verhaaltje vertellen.

ik heb een geheime minnaar ik ben er nou eindelijk achter wie het is.
ze zaten wel al te fluiten net als die bouwvakkers doen maar weet nu zeker wie het is.

eergisteren had ozzy weer een noodlanding gehad en ik pakte hem en aaide en kopjes geven (ik naar hem).
hij had wel pogings om te bijten maar het leuke is hij bijt niet meer hard :D :D :D.
ik zat hem dus te aaien en te kroelen en ff later gaat er iets heen en weer.
en weer heen en weer.
ik d8t wat doet die nou :o :o :o.
nu weet ik het hij is de geheime minnaar hahahha :D
na een paar keer op me hand wezen heen en weere d8t ik sow is het genoeg dus hield staart weg en hij werd boos en bleef het doen. ::)
ik zette hem maar op de kooi om te kijken wat die nou ging doen.
hij ging alleen hard fluiten en de deuntjes dus het is geen stalkertje hihi :D :D

sow was ff lachuh  dus eergisteren.
me dochtertje van drie zei gelijk:WAT DOET DIE NOU!!!!

en wat zal jij zeggen als je in een deuk ligt van het lachuh.
ik zei tegen der dat die me aan het kietelen is hihi.
jah kan moeilijk zeggen hij zit te wipwappen krtijg je daar weer de vraag over natuurlijk.
wat is dat of waarom????

maar tot dus gaat het zoals jullie zien hartsikke goed hier.

groetjes patricia en naomi

en de valkjes
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

22 februari 2005, 08:24:50 #29 Last Edit: 22 februari 2005, 08:41:13 by gizmo_spikey
hallo allemaal,

ik had ze laatst bestrapt met zijn alle in het badje bijna allemaal dan,maar ze zaten er iedergeval bij.
ze vonden het geweldig de een spetterde harder dan de ander.
de plantenspuit vinden ze nu ook heeeeeleeemaaal geweldig.
gizmo en orry die gaan er helemaal voor zitten vleugels gespreid  koppie heen en weer en spuiten maar(foto komt nog)
ik heb nog een leuke foto van ozzy gemaakt.(komt ook nog)
hij heeft nu zeker weten een beter richtings gevoel.hij doet nu namelijk bijna alles op zijn koppie hahaha.
in de kooi en zelfs aan de ventilator. ;D ;D ;D

gisteren was ik lekker aan het soppen in huis en de valkjes waren lekker aan het vliegen en aan het doen.
orry jah orry die kwam uit het niets op me schouders zitten.
ik moets gewoon in de spiegel kijken of zij het echt was.en jah hoor ;D ;D ;Deindelijk  zat ze eens bij me.
ik kon er gewoon aaien ???ik d8t die is ziek of zo AAIEN :D.ik was helemaal blij kon me gezicht tegen de aan houden en weer aaien.
jammer genoeg kon ik niet snel me digi te pakken krijgen en ze was weer foetsie ::)
vandaag de digi iedergeval in gereed gelegt als het weer gebeurd snel een foto'tje maken hahaha ;D ;D

jonge valkjes te koop