6 mei 2025, 20:06:04

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Patries!

Fijn dat alles zo goed gaat en je je valkjes in reservering hebt staan! Goed joh!

Leuke foto's joh, met name die van Naomi met haar prachtige blauwe ogen! Die heb je heel mooi bewerkt zo met die waas eromheen in dezelfde kleur van haar huidje!

Groetjes,
Petra

patricia

hallo,

er is een 2de jonkie geboren om 4 uur weer.

wilde het ff kwijt.

groetjes

Gerda

Hoi Patricia,

Je krijgt het steeds drukker. Wel geweldig dat de tweede uitgekomen is. Heb je twee van die schreeuwertjes zo gauw ze je zien. Maar je wordt straks meteen een expert wat handopfok betreft!!!

Veel succes met allebei!!

Groetjes Gerda

♪ Marlies

Nou Patricia,
Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen. Maar ja , of je er nou een of twee moet voeren dat maakt ook niet zoveel uit, toch?
Je krijgt nu wel twee super tamme valkjes. ;D
Staan er nog meer eitjes op uitkomen of blijft het bij deze twee. Ik hoop niet voor je dat je op vakantie gaat, want dan zit je natuurlijk wel met de zorg voor die kleintjes. Je kunt ze niet zo maar ergens even onder brengen :-\
Ben ff nieuwsgierig of er nog iets uit dat mailtje van me gekomen is. ???

Groetjes Marlies

(mama baby valkjes)

hoi marlies,

die meneer die komt maandag een wildkleurtje halen dus ben je heel dankbaar.
ik weet zeker dat ik van die kleine droopy nog zeker wel wat van hoor .

ik ga niet op vakantie voorlopig ook en ik heb natuurlijk me baby'tjes ook al ging ik op vakantie dn blef ik lekker thuis bij de kindjes natuurlijk.
ik heb vandaag bij valkje 1 :5 ml erin gekregen en bij valkje 2:2ml.
ik zie wel een verschil wie wie is gelukkig.
er is nog een derde eitje die sinds gisteren piept en klein barstjes heeft .nu zit er een barstje omgoog en een innie miennie gaatje.
dus die zal hopelijk ook uitkomen denk vandaag haha zal wel toevallig zijn als het ook rond 4 uur word geboren.

ik heb gisteren ria aan de telefoon gehad en die gaf me een hele leuke tip.
het kleine baby valkje 2 die is op me hand geboren dankzij ria natuurlijk.
ik zal vanavond ff kijken hoe ik dat hier op kan zetten.

ik ga weer voeren

de groetjes van

;D mama_baby _valkjes  ;D

Ria

Hoi Patries,

Mooi dat het zo goed gaat met de twee kleintjes. Je bent er nog niet maar het begin is er. Eigenlijk moet je Paul daarvoor bedanken want die gaf mij onlangs ook die tip. En ik neem aan dat je de streepjes op het spuitje bedoeld.  ;D

Ria

patty_dordtse valkjes

Ik schreef dit daar strx,maar zijn de streepjes haha die ik geef.(valkje 1 :5 ml erin gekregen en bij valkje 2:2ml)

Is de 2de keer al dat ik het zo zeg.
Thnx ria again en paul ook bedankt dat je de goede tip word gebruikt.

gr patricia

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Paul

Hoi Patricia,

Wat fijn dat het zo goed gaat met de kleintjes en ook geweldig dat ze toch uitkomen onder de lamp :)
Het zal best druk worden want met twee heb ik er al een aardige klus aan maar bij jou komen er hopenlijk toch nog een paar bij :)
Hier is ook weer een nestje verlaten waar twee bevruchte eitjes in lagen en een was er helaas al dood in het ei.
Ik hoop dat ik de laatste dan toch nog kan uitbroeden dan heb ik ook weer wat te doen hier :)

Groetjes, Paul

patty_dordtse valkjes

hoi paul,

er is inderdaad een 3devalkje geboren denk tussen half 7 en 7 uur want kwam iets na 7 trug.
maar er is wel al een verschil te zien hoor pfff.

we kunnen wel een keerop kraam visite gaan bij elkaar haha ;D ;D ;D.

gr,
mij
jonge valkjes te koop

carco

Hoi Patries

Jeetje leuk zeg, nog een kleintje erbij!!
En eindelijk je andere valkjes kwijt!Fijn, maar ik kan me voorstellen dat je het tooch ook jammer vindt.En die met het vleugeltje/ Hoe is 't daarmee? Houdt je die nou nog zelf?
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Paul

Hoi Patricia,

Wat goed dat de derde ook uitgekomen is dan heb je de temperatuur bij de eitjes best mooi gehouden dat is erg mooi zo.
Je ziet al inderdaad zeker de eerste dagen heel snel verschil in grootte je ziet ze echt met de dag groeien :)
Het voordeel met zelf voeren is dat de jongen allemaal krijgen wat ze nodig hebben.
Bij de ouders word de kleinste vaak iets minder goed gevoerd dan de oudste maar dat probleem heb je gelukkig nu niet.
Citaatwe kunnen wel een keerop kraam visite gaan bij elkaar haha

Je mag hier altijd langskomen hoor maar kraamvisite is het momenteel niet echt meer want de ene heeft al vandaag zijn eerste vlucht gemaakt :)
Ik zit nog op 1 ei te wachten wat ook misschien nog uit gaat komen die was ook verlaten door de ouders en die ligt nu ook warm.
Dus ik zal als die uitkomt het ook weer druk krijgen hier :)

Groetjes, Paul

patty_dordtse valkjes

ben een beetje telleurgesteld weer vandaag. :'(

voor het weekend heb ik contactgehad met iemand voor een wildkleurtje.
ik zei dat ik erhet weekend niet zou zijn en dat we dan maandag zou komen.

nu kreeg ik een mailtje omdat ik niks van me had laten horen ??? :o heeft die ergens anders eentje besteld.

nou word er echt een beetje depri van sow.
is al weer een afzegging.

ik heb erhet hele weekend overgehad dat het wildkleurtje nu eindelijk een goed thuisje kreeg duserg positief etc.

en nu pffffff.

:'( :'( :'(

met de 3 musketiersgaat het nog steeds goed gelukkig dat is me troost.
de ene heeft 5 streepjes de andere 3 streepjes en de jongste nog een dopertje die ikvandaag op 2 wil krijgen.

groetjes en zal foto's maken.

jonge valkjes te koop

carco

Hoi Patries

Wat is dat nu sneu zeg:maar wel raar hoor zulke mensen  die eerst reserveren en dan toch afzeggen :(
Maar ik denk dat je dat altijd wel blijft houden.
Dat je maar snel een ander goed huisje mag vinden voor dit kleintje dan.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

hoi,

zal echt wel goed komen was ff op dat moment beetje telleurgesteld haha.
maarals ikde 3 musketiers zie dan ben ik het weer vergeten hoor  ;D ;D ;D.

gr
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

hallo,

heb ff 2 foto'tjes van de eerste 2 valkjes.
de andere foto'tjes die zijn beetje onduidelijk door het bewegen natuurlijk  ;D ;D ;D

en dit is het kleine hummeltje die zaterdag is geboren op me handje.

Vanavond met wat hulp van RIA heb ik ook het filmpje van het hummeltje hoe die uit het eitje kruipt en doet.

groetjes patricia en de kids
jonge valkjes te koop