4 augustus 2025, 01:38:36

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Patries,

Oh wat spannend!,. en heb je de sleutel al?
oh en laat me raden welke kleur naomi uitzoekt,. roze roze en roze? hihih althans dat zou het denk ik bij Demi worden,. whaha
Heerlijk dat je kleintjes gereserveerd zijn, ik heb inmiddels twee piepeitjes, dus hier wordt het ook weer spannend :D

Hoe vond Naomi sinterklaas?

Groetjes en tot gauw weer buuf!,. (hihih want dat blijft, toch?)
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

Hoi kirsten,

Naomi vond het heel erg leuk en ze was ook lekker gekleurd  ;D ;D ;D.
heb natuurlijk foto's gemaakt van ukkie dus die zal ik vandaag plaatsen.

jah en verder het nieuws  ;D ;D ;D

ROZE EN PAARS is het geworden gisteren gedaan  ;D ;D ;D dus dat is goed gekomen.
heel het huis is wit de muren en plafonds maar behalve ukkies kamer dus dat knalt er dus ook lekker uit zo haha.

heb foto's gemaakt van voor en na dus strx meer  ;D

De meeste valkjes die kunnen of pogingen tot liegen en zitten soms al op de stok boven.
paps en mams en vooral mams heeft 2 eitjes gelegtwaarvan 1 kapot gevallen was op de grond.
ik hoop dat ze stopt met leggen want volgend jaar mogen ze pas weer.

met baby ukkie gaat het nog wel goed eet nog goed maar de groei  :'(is net een lilie puttertje maar het blijft een schatje hoor.

als het meneertj overleeft dan mag die blijven zijn patrick  ;D ;D ;D dus ikke wel happy natuurlijk.

maar goed ga ff wakker worden heel de week al vroeg op met huisje doen etc.
en strx naomi naar school brengen dan heb ik ff tijd voor mezelf ;) dan zal ik de foto's doen.

grtjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

Fototjes

Ze zijn 1 pietje vergeten  ;D

Huiskamer eerst  ;D

Huiskamer erna

Naomi de kamer op dit moment  ;D ;D ;D

De rest zijn foto'tjes van mensjes  ;D

Naomi die zit nu op school dus heb nu de foto's gedaan dus ga zo weer toeren naar dord ff de lamellen knippen en schoonmaken plus andere dingen.
morgen ben ik er denk ik pas weer ff.

Grtjessssssssssssssssssss  ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

Bianca

Wat fijn dat alles nu zo voorspoedig verloopt!
Het mag best wel eens een keertje allemaal meezitten vind je niet?!
Zeg maar tegen naomi dat ik haar kamer erg mooi vind!
Stoere meidenkleuren!
Maaruh je zei in je berichtje dat je ook weer foto's had van de kuikens.......... ;)...........ik ben zeer nieuwsgierig!
hihihihihihi....hint hint..
Nou toedeloe!
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

patty_dordtse valkjes

neej dat nog niet me batterij is leeg die lig nu in de lader haha
jonge valkjes te koop

carco

Hoi Patries

Als je een beetje gesetteld bent kom ik je huisje wel even inwijden hoor ;D
Kan ik bij jouw ook alles eens live bekijken.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

Dat schiet al lekker op! Ik hoop voor je dat alles met kerst klar is!
Moeten wij dan komen versieren voor je?  ;D

Caroline

Werk ze nog in je nieuwe huisje. Het ziet er al een stuk beter uit. Leuk die kamer van Naomi.

Groetjes van Caroline  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ria

Hoi Patries,

Lekker aan het klussen in het nieuwe huissie. Op de foto's ziet het er goed uit. Als het straks klaar is ben ik benieuwd hoe het is geworden. Kom wel een keer buurten ofzow.

Groetjes,
Ria

patty_dordtse valkjes

;D  dat is goed hoor ria  ;D

Ja gisteren waren we nog ff naar de karwei latjes wezen halen en op de slaapkamer gelegt en een stukje begonnen met naomi de kamer.
die gan we vandaag afmaken.
Gisteren voor karwei naar een bank wezen kijken en bijna dezelde kleur als de posten dus is mooi mooi mooi  ;D
En die heeft patrick gisteren gelijk opgehaald dus die staat verpakt in de huiskamer  ;D.
Na al dat gerace nog iemand ophalen en naar het huisje toe was het alweer 5 uurtjes  :-[ dus kon gelijk aan de kook lekker makkelijk macaroni'tjes en afwassen en jah jah WERKEN hihihi  ;D
lang verhaal maa neem het van iemand over die stopt en vanavond krijg ik me contractje  ;D.dus ben benieuwd.
hij had ook nog werk voor in de ochtend om 7 uur maar in de botlek  ::) maar dat doe ik niet vanwege naomi der school.
maar komt goed hoor.eerst ff afwachten allemaal en dan zie ik het wel toch.

met de valkjes gaat het iedergeval goed vliegen krijgen ze nu echt door de een zat gisteren al op de schommel ladder haha dus dat wankelde nog een beetje maar gaat goed iedergeval.
denk dat ze eind deze week naar de nieuwe baasjes kunnen gaan.
verder heeft mams weer een ei gelegt dus ga nu echt goed kijken of ze blijft leggen anders ff kijken hoe ik dat met er gaat doen.

dat was het voor zoverre. jullie horen nog.

grtjes
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

ja ja gisteren contractje getekend iedergeval voor 11,15 uurtjes per weekie  ;D ;D ;D

schooltje gebeld en word do/vrij gebeld voor afspraakie om te loeren daarzo.
Uhm verder laminaat klaar in ukkie de kamertje nu nog een ombouw voor de verwarming en dan gordijntje en dan is die klaar  ;D
uhm verder weinig nieuws haha.

Een van de valkjes word waarschijlijk zaterdag opgehaald en de andere 2 moeten we nog bericht van krijgen en broertje valk die neem ik mee naar die man volgende week want dan zie ik hem toch op het WERK  ;D :P ;D

Ja en verder is met ukkie valk nog steds wel goed alleen het is nog steeds een kleine ukkie hoor.
Eet als een echte heer met eivoer en al maar blijft een ukkie  :-[.

Ja en verder weinig nieuws van deze kant.
Vandaag schoonmaken hier en daar nieuwe bankstel staat er al dus mss dit weekend de nieuwe dressoir en vitrine kast en dan WEER schoonmaken haha.
Nog 2 dimmers en 1 stopcontactje en dan zit dat er ook weer allemaal in en dan moet er nog een gat geboort worden van onder het huis naar buiten voor electrie voor de VIJVER natuurlijk.

Het gaat zoals je zie lekker snel  ;D

Ga zo mooie lampen halen en dan ukkie vanmiddag halen en dan komt me lieve mamsje (die al vanaf vanmorgen al wou beginnen jah niet dus)vanwege de rug etc.
Dus we gaan strx de lammellen schoonmaken en ik nog wat dingetjes verven.

dat was het dan voor ff.

grtjes
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

verwarming ombouw is bij ukkie gemaakt en ikke ben weer op de knietjes geweest en het huissie is vloerverf vrij  ;D ;D ;D
nu nog de deurtjes en postjes en dan nog rollies voor de raampies en we zijn zo goed als klaartjes.

dit was het maar weer tegen mezelf ::)
jonge valkjes te koop

Kirsten

Hoi Patries,

Wauw de kamer van naomi wordt mooi zeg,. die kleuren vind ik echt heel stoer en leuk :D Demi zou zeggen een prinsessenkamer :D

En een baantje lees ik,. meid het is je van harte gegund, het mag je inderdaad ook eens meezitten.
Jullie zijn in ieder geval heerlijk bezig in jullie huisje, ben blij dat je er zo van geniet.

Ik ben benieuwd naar de foto's van de kleintjes,. maar doe rustig aan hoor, je hebt het al druk genoeg nu

Groetjes
Je buuf

patty_dordtse valkjes

Hoi kirsten,

lief dat je reageerd in me eenzame dagboekie hahaha.

Ja naomi die is heel blij met de kleurtjes hoor,maar ze was ook wel een beetje boos  ::).
De deur muur en raam muur hebben we wit gemaakt en daar was ze het niet mee eens.
Ze zei dat ik die ene kant van de deur roze ook moest doen en die andere kant dus paars :-[.
Moet ik dan een lijntje trekken over het plafond en dat ook verven  ??? ??? ???

JA DAT MOET ZEI ZE  ::) ::) ::)

We houden het dus lekker mooi wit haha.

Als het goed is word vandaag een van de pareltjes opgehaald dus zal foto'tjes maken van de valkjes en ukkie ertussen dan kan je het verschil zien  :'(.

En speciaal voor ria een foto gemaakt van een apart object in de tuin  ;D ;D ;D
Dus dat komt er strx.

Grtjes ons
jonge valkjes te koop

Kirsten

Hoi Patries,.

hahaha een streep op het plafond,. het zou ook een tekst voor Demi kunnen zijn,. Die kleine donders :D
Ik vind de kleuren echt erg gaaf,. Het zijn opvallende kleuren, maar het oogt wel rustig,. ik hou het in gedachte voor als ik ooit nog mocht verhuizen  ;)

Ben benieuwd naar de foto´s :D

Groetjes
Kirsten