9 mei 2025, 09:06:42

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Caroline

Jemig, wat zijn jullie vroeg zeg!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Ja.  :o
Ik was pas om 8 uur uit bed. :p
Maar ik heb wel al even op balkon gepoetst. Maar dan wel verre van grondig, want het regent. Ik wilde even de grote groene vlekken op de tegels weghalen met wat bleekwater. De rest moet er maar afregenen.  :P

patty_dordtse valkjes

Ik heb net ff geloerd want de grootste zaten voor de deuropening.
De 2 kleinste zaten verstopt tussen de grotere.
heb de kleintjes bekeken en ze waren allebij echt leeg.
weegschaal gepakt de een weegt maar 16 gram de andere 22gram(2-11 en 4-11)2weken oud.
Moet ik me zorgen maken of...?
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

NIET ALLEMAAL TEGELIJK  ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

Roosje

Haha ik kan je niet helpen sorry :-\ Ik heb geen idee hoeveel jongen zouden moeten wegen. Maar we houden gewoon je dagboek bovenaan, dan komt er vast wel iemand ;)

Valerie

Staat dat niet ergens bij kweken?
Ik weet het ook niet.
Zeg maar tegen papa en mama dat ze goed moet voeden of wij komen ons bemoeien.  ;D

Riny

Hoy Patricia
Sorry maar ik kreeg geen notificatie van je dagboek berichtje .
Ik zou eerst even in de gaten houden of ze door de ouders goed gevoerd worden en anders toch maar een papvoeding bijgeven.
Groetjes Riny :D

patty_dordtse valkjes

Ik hou ze nu zeker goed in de gaten eerst keek ik om de dag maar ga vanaaf weer ff wegen kijken wat ze binnen hebben gehad en als ze strx nog leeg zijn probeer ik een voeding te geven.

Zag bij de schema dat ze niet echt in het gewichtje zitten beetje laag.

maar bedankt iedergeval.

jullie horen nog  :-*
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

Toen ik vanmiddag rond half 12 keek hadden ze alle 2 wel een bodempje.
De een woog 16 gram en de andere 22 gram
Nu woog met een volle krop 22 gram en die andere 37 gram.
De rest zit nu op 87gram,85 gram,83gram, en 71 gram maar lekker vol dus  ;D ;D ;D
ik kijk strx weer hoe het er voor staat met de inhoud met de kleintjes en morgenochtend weer wegen.

grtjes
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

16 november 2005, 16:09:41 #1254 Last Edit: 16 november 2005, 16:11:29 by gizmo_spikey

Hoe bedoel je moeilijk blijven staan op een ijsbaan haha  ;D ;D ;D.

groetjes onze familie

jonge valkjes te koop

carco

Hoi

Ach wat een poepies toch!
En volgens mij zie alleen maar dikke kroppen op de foto, dus het lijkt me wel goed te gaan met voeren.
En wat zie ik nu, heb jij mijn weegschaal gejat toen je hier was ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Christine

Wat een schatjes!! hoeveel geparelde heb jij nu?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes

oh zo'n mooie kleine lieverdjes en zoveel !!!!!! zijn het er van verschillende nestjes misschien ? veel succes bij het opvoeden.

groetjes marilyn

patty_dordtse valkjes

Carolientje:
Ik pik helemaal niks hoor!!!deze zat in               het kerstpakket van me mama  ;D.Ooit moest ze het nog terug  ;D ;D ;D

Chrisje:
Nou bij 4 van de 6 valkjes kan ik het zien.
bij de 2kleinste nog niet de wat oudere zie je nu pas pinnetjes op de vleugeltjes dus denk toch groei standje wat lager dan de big sissters(3stuks)and big brother(1tje)

Marilyn:

Leuk dat je in ons dagboekje komt tikken altijd leuk nieuwe mensen erbij zien komen  ;D
Het is raar maar waar maar is allemaal dezelfde paps en mams !!!De 2 maar vooral papa Spikey is nu echt weer de oude spikey niet meer aanvalluh of bijten..

Hallowahs,

Spikey volgt me nu weer voor het eerst na lange tijd in de keuken.
in de voeremmer zitten hij word nieuwsgieriger vind iken op het aanrecht.
is echt een andere spikey de nieuwsgierige ondeugende mee-etende valkjes dondersteen.
En gizmo die blijft nog steeds het schatje ook nieuwsgierig als er maar wat te bikken valt haha.
De andere worden ook ondeugend en bayley kan nu wat beter vliegen maar soms nog een stunteltje met zijn macho gezangetjessss.
En jah star is nog niet helemaal toppie in de veertjes en dan vliegt die nog wel is verkeerd en daar zal het dan ook weer aan liggen.
En bijou jah dat is een echte dame.pikkenen kroelen tegelijk haha maar ze komt nog wel steeds kroelen(ennuh pikken)maar verder een single girl.
Melody jah die is nu de stap aan het zetten doe ik het of doe ik het niet...
zit nu vaak met bayley te kriebelen in de nekjes en dat liet bayley nooit toe dus wie weet(sorry bijou)hij was voor jouw bedoeld maar soms loopt het anders dan iemand het graag leuk vind....
maar ben toch heel blij dat macho man een vriendinnetje heeft om mee te pluizen dat kreeg die nooit van coco haha.

Maar jah uhm dit was het denk ik wel ff zal morgen tijdens me schoonmaak de birds weer is foto's maken zodat jullie ze weer keertje zien goed!!!

Uhm verder nog vragen....???? ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

Valerie

Ik zat net te denken, wanneer komen er nieuwe foto's, de scheetjes moeten al flinkgegroeid zijn. Toen zag ik de foto's. Leukkkkkkkk!!!!  :)
Gewoon gepareld? Zien er mooi uit. ;)
Als je nou een bont popje er tussen had.... ;D