1 augustus 2025, 14:41:37

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

So far so good dus, Patries! Hopelijk komt alles helemaal rond! Alleen het tekenen is al een eerste stap! Gefeliciteerd!

Owwwww, eitjes op uitkomen... spannend!

Liefs,
Peet

patty_dordtse valkjes

Hoi peet,

Het is zekerssss spannend zeg...
Doe alleen nu alleen nog goed luisteren met me oortje bij de kooi waar het blok aan hangt en verder niks lekker zoals al die andere dagen.
Dus ben benieuwd wanneer de 1ste komt zeg...
Maar zou vast en zekers goed komen hoor!!!
overvloed nog aan alle voedingen  :P
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kirsten

Hoi Patries,

Jeetje het wordt steeds spannender bij jou!,. oh en wat fijn dat alles bijna rond is,. kunnen jullie lekker ergens anders samen gaan bouwen aan een heerlijke toekomst,. :D in een nieuw huisje!

Groetjes
Je buuv

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

spannend.....

duim,duim............[/b]
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

~Natas~

Hoi Patries,

PFFF zeg ook bij ou had ik weer veel door te lezen zeg.
Maar wat spannend dat je misschien een huisje hebt, ik zal voor je duimen dat het allemaal doorgaat.
En wat spannend van je bevruchte eitjes, geniet er nu nog maar van als er eruit zijn groeien ze als kool.
Geef naomi maar een kusje van ons (joep en natje) en je valkjes een kroel van mij.

Groejtes,

Natas en Joepie

Rianne

Oooh een barstje! Laat je het ons weten als er een kuikentje in het blok ligt?? :)

Petra en Cheeky

Hoor je al piep piep??? Ben zoooo benieuwd, Patries!

patty_dordtse valkjes

Zover ik kan koekeloeren in het blok zie ik nog steeds de eitjes hoor zonder scheur haha...
druk afw8te meneer en mevrouw zitten er samen op en komen er dus ook niet vanaf....
Mss strx dat ik nog ff mag loeren maar dat betwijfel ik  ;D

jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

EEn piep kuiken spikey wou vliegen en zag langs spikey een pluisje
jonge valkjes te koop

Christine

PROFICIAT MET JE JONKIE EN HOPELIJK VOLGEN ER NOG! :-*[/glow]

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Echt waar? Wat leuk!!! :) :)

patty_dordtse valkjes

28 oktober 2005, 17:29:16 #1121 Last Edit: 28 oktober 2005, 17:31:57 by gizmo_spikey
U verander gizmo wou vliegen en spikey zat erin haha.

zie je ben gelijk van slag af...
moet vandaag tussen half 3 en nu geboren zijn  ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

Me dag voor vandaag kan niet meer stuk iedergeval....
Nu de rest nog huisje en als de rest ook goed uitkomt en nog wat van forum fotowedstrijd dan gaan ze in een gouden lijstje hoor hahaha....
jonge valkjes te koop

Lin

Hey,

Ik weet niet of je het in mijn dagboek heb gelezen (als je daar nog tijd voor heb) maar ik ga dus dinsdag tekenen, jij maandag toch? Wij zijn druk bezig met alles te regelen was daarom al een tijdje niet iin je dagboek geweest. en dat je voor ej gevoel weinig reactie krijgt valt wel mee hoor. Er zijn nog 30 dagboeken en die worden vrijwel nooit gelezen. Daarnaast is iedereen weer aan het werk of naar school. alles is gewoon te druk om te volgen.

Maar gefeliciteerd met je huisje! Leuk dat er voor Naomi ook een speeltuin vlakbij is. en hoe bevalt het Naomi op school? Nog steeds erg leuk? Heeft ze al vriendjes gemaakt?

met werk zoeken gaat het nog niet zo goed las ik? Vaak ligt het aan de brieven die mensen schrijven. tegenwoordig zijn de eisen aan een sollicitatiebrief erg hoog. Heb je ook wel eens een bedrijf gewoon opgebeld? Misschien is dat een idee?

En nog gefeliciteerd met je pluisje! Is het een wildkleur? en wat kon je nou allemaal verwachten ook geparelde en wat nog meer? Wel veel joh 6 eitjes ik hoop dat het allemaal gezond is.

Als ik tijd heb kom ik weer even langs. Succes met alles!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patty_dordtse valkjes

Hoi linda,

Over dat weinig reacties waren veel dingen over heen en weer geweest....
Maar goed dat hoofdstuk heb ik al afgesloten iedergeval...

Kwa huisje jah is afw8te de bank was zo goed als rond en maandag dan tekenen dus ben benieuwd hoe alles nou te werk gaat het liefst zou ik alles al in willen pakken.
maar dat komt wel goed hoor!!!

Met de jonkies zullen wildkleur split geparelde zijn en gewone geparelde als het goed is haha...

Maar jah 6 eitjes kan er niks aan doen en jah 2 waren ook al veranderd gisteren kwa luchtkamer dus die zullen ook wel snel volgen.
Raar nu wel weer hoor zo klein dat het is kon me niet meer voorstellen eigelijk maar nu zie het lekker tussen spikey zijn veertjes .

hebben ze goed gedaan hoor in een perfekt hoekje haha kan zo spieken naar ze helemaal toppie dus.

Met werk heb veel solicitaties gereageerd en gebeld en dan zeggen ze doodleuk jah we hebben niet terug gemailt omdat je mss te oud ben  ::)
Maar jah heb veel gemailt dus is afw8te allemaal.

Nu eerst alles rond hebben van huisje en dan school kijken en de rest regelen en dan werk zoeken tussendoor.

Spannend weer allemaal...
jonge valkjes te koop