4 mei 2025, 09:18:50

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi val,

Ja bij 4 een mooie luchtkamertje en aders en bij nummer 5 dan het kloppende klompje en adertjes en ei 6 is denk vanacht gelegt...
ik scheen met me lamp in het bloek aan de buiten zijde kan iuk sow erin gluren en moest ff paar keer goed schijnen hoor vandaar dat ik maar gelijk heb gekeken hoe het er voor stond...

volgende week ga ik ff naar de sociale dienst waar ik wel een aanvulling bij krijg en wat niet...

dus ff afw8te op donderdag en als we de optie gaan doen dan is het echt flink soliciteren wat nu ook wel doe maar vanb 1 reactie heb gehad haha...

maar dan kan ik altijd nog ff wat anders doen en als alles klaar is dan maar werken hihi

w8t donderdag ff lekker af hoe of wat echt spannendddd  ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Valerie

Citaat van: gizmo_spikey op 19 oktober 2005, 14:00:08
Hoi val,

maar dan kan ik altijd nog ff wat anders doen en als alles klaar is dan maar werken hihi

w8t donderdag ff lekker af hoe of wat echt spannendddd ;D ;D ;D

Hoe bedoel je wat anders doen? Ik volg even niet meer. ???

patty_dordtse valkjes

haha valerie donderdag weet ik meer en als ik meer weet dan komt het op het forum te staan  ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

Valerie

Zeg! Nu maak je ons wel nieuwsgierig hoor! Dus moet ik wachten? Ja, en ik mag dan tot vrijdag wachten, want morgenmiddag moet ik werken en daarna naar de muziek. Ik weet niet of ik dat volhoud hoor. Heb je geen tip?  ;D

Christine

Wat gebeurt er donderdag? ik probeer het gesprek te volgen maar dit wordt ingewikkeld!! echt waar! wat leuk dat je 5 bevruchte eitjes hebt ahja 6 eitjes zonder dat je het weet?? het zou leuk zijn als ze ale 6 uitkomen en dat ze hun best ervoor doen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

jah er is al zoiets eens voorgekomen een en toen waren we wezen kijken en vonden ...het niks...
dus als je goed leest staat vast een hint hoor..
en het is morgen middag rond 4 uur dus jah ik moet ook lekker w8te...

Ja chrisje,
ik hoop ook dat ze alle 6 uitkomen en als ze het niet aankunnen dan helpt grote mama wel hoor!!!
jonge valkjes te koop

Christine

Daar was ik al bang voor dat de grote mama komt helpen! ik hoop da t het niet nodig is! je weet wel wat iik bedoel! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Wat spannend zeg! Ik hoop op positief nieuws!!
Heb je een IM gestuurd trouwens. ;)

Riny

Hallo Patricia
Ik denk het te weten ,jij gaat naar een huisje kijken.
Hopelijk valt het in de smaak.
Groetjes Riny :D :D :D

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Ja we gaan inderdaad kijken naar een huisje metTUINNNNN

dus jah patrick die heeft al vanalles uitgerekent en ik had de plannen al in me hoofd kwa inrichting tuin hihi.
dus nog ff afw8te...

jah val ikke begrijp je moet nog ff lezen die im .
maar laat ze alles zelf doen alleen als het mis gaat dan help ik gewoon met bijvoeren en meer niet jah tam maken als ze de leeftijd hebben lekker uit het blok halen en knuffelen  ;D ;D ;D

begin november kan de 1ste komen dsu spannend alle maal weer hoor ben best happy

Ga nu lekker op de bank zitten met me dochtertje en compi spel spelen...
dsu tot spreekse voor nu
jonge valkjes te koop

Valerie

Kirsten

Ik ga heel hard voor je duimen!,. ik gun het je zo dat het deze keer wel wat is,. Ben wel benieuwd waar je gaat kijken, misschien ken ik het wel,. :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ik duim met Kirsten mee, Patries! Hopelijk wordt dit het huisje van je dromen, dan komt de rest ook wel!

Liefs,
Peet

Valerie

Hoi Patries!

Hoe is het gegaan gisteren? Heb je je huisje gevonden?

Rianne

Hoi,

is het wat geworden met het huis? En je baan? :)