28 juli 2025, 13:39:52

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

haha nou jah vond zelf niet sow mooi eigelijk!!!
maar komt goed ze heeft me op idee'tjes gebracht heb ff gesnuffelt in de fotoboekje dus naomi gaat beschilderd naar school toe donderdag als ze gaattrakteren voor de verjaardag en afscheid tegelijk  ;D ;D ;D...
morgen moet ze de hele dag naar school dus kan mooi cadeautjes kopen en snuffelen naar sminck hihi....

maar ga nu ff eten doen tot strxies
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

Zal zelf weer reageren hiersow...

Naomi's eerste schooldag...
Vanmorgen vroeg uit de bedje weer gekropen en gewassen en aangekled ontbijtje en tandjes gedaan.kwam de vraag zoals gewoonlijk wat gaan we doen.( ;Dal 100 keer gezegt dagen ervoor )dat je vandaag de hele dag naar school gaat en blijft eten...Vraagt naomi:maar waar moet ik dan slapen  ??? ??? ???En liep met een pruillipje weg  :-[.
Na de toenadering uitgelegt dat ze tussen de middag op school blijft eten en smiddags mamsje weer kwam halen.
Antwoord :wat ga jij dan doen  ???.
Ik ga boodschapjes doen en alvast beginnen met de traktatie...je raad het al ...Vraag:wat voor traktatie  ???Ikke antwoorde natuurlijk dat het voor school is nij dribbeltje...
Vraag:ben ik dan jarig haha...
Nog 7 nachtjes slapen ben jij JARIG  ;D ;D ;D.
Naomi wilde zoals gewoonlijk op de fiets naar de basisschool...Eenmaal aangekomen was het al kriebels in me maag van nu een HELE dag  :-[ :'(...
Binnen aangekomen en nog lekker geknuffelt en gekust  :-* :-* :-* strandaard zwaaien bij het raam en handkusjes natuurlijk...
Eenmaal op de fiets toch ff stoppen voor een SIGARETJE oef das nu wel ff nodig zeg...
Thuis lekker bakje koffie de birds eten gegeven doggie weer uitgelaten en maar w8te tot het 1 uur was  ::) ::) ::).
Eindelijk alle spulletjes die ik nodig gehaald en kon naomi  weer ophalen  ;D ;D ;D.
Dat haar helemaal gekrult (jah krullen) en ze had een andere broekje aan  ???.
De juf vroeg of ze het al zelf kon ik zeg sommige broeken niet natuurlijk.krijg je als antwoord dat moet ze gaan leren jah dat snap ik ook wel...
De juf vertelde dat ze in een kringetje zaten op de stoel en Naomi moest plassen dus zat te wiebelen en vroeg aan de juf of ze mocht en die zei KAN JE HET NOG FF OPHOUDEN...
ze begreep dus dat dat dus niet kon ...naomi richting de wc en telaat ze hoorde hard gehuil bij de wc vandaan komen  :'( :'( :'( vond sow zielig toen naomi het vertelde en beetje vreemd van de juf dat ze ff niet komt of sow vooral als ze de 1ste paar keer er is...en vooral vandaag de hele dag...

maar goed eenmaal thuis aangekomen stond er een cadeautje klaar voor der....
ow mama heb jij dat gekocht voor mij dat vind ik Lief  van jouw.Assepoester make upe dingetje die was helemaal te gek natuurlijk.
Moeder ging maar beginnen aan de traktatie zal maar niet opnoemen hoeveel dingen ik geknipt heb  ::) ::)iedergeval tot je pijn in je vingers krijg...
Heb nu al een 7tal ff op de grond staan die morgen een vers blaadje erbij krijgen ...
als alles af is dan zal ik een foto maken maar ga nu nog ff verder met me nieuwe huisdiertjes  ;D ;D ;D

Groetjes dagboekje jij tikt lekker met mij dat is lief van je  :-*voor jouw
jonge valkjes te koop

~Natas~

3 oktober 2005, 21:50:12 #1007 Last Edit: 3 oktober 2005, 21:54:46 by «Natas»
Hai dames,

He leuke foto's zeg.
Wat is Naomi mooi zeg, echt een skeetie om te zien  :-*
Jaja nog even dan is deze kleine meid JARIG
Oh wat zal mams het eng gevonden hebben nu je voor het eerst naar school bent gegaan.
Mams had echt wel de kriebels hoor toen jij daar zat en mams zonder jou wegging.
Oh Naomi wat was dat nou weer, heb je een klein ongelukje gehad  :'(

En uh.................wat is nou de naam voor het popje?

Groetjes,

Natas en Joepie

Ria

Hoi,

Laat me raden ? 76 ?

Nee grapje. Wat spannend van Naomi. Nu naar de basisschool en bijna jarig. Ik hoor alleen maar leuke dingetjes tegenwoordig. Naomi je wordt al groot !

Zijn jullie al uit de naam. Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden. Ik merk het straks wel.

Groetjes en een dikke kus,
Ria

Rianne

Ik zat al te kijken of Patricia het niet stiekem genoemd heeft maar ze laat ons mooi in spanning! ;)
Wel vreemd van die juf dat Naomi niet naar de WC mocht, als ze het nog even op kon houden, had ze het niet gevraagd natuurlijk! Maar goed, dat doet ze vast ook geen tweede keer.

patty_dordtse valkjes

4 oktober 2005, 13:50:14 #1010 Last Edit: 4 oktober 2005, 13:51:54 by gizmo_spikey
Door die ongeduldige kijkers wilde me baasje  dus ff een foto van me maken.
en dat nog wel te verstaan na mijn avond eten SCHANDALIG Moest me nog douchen en wassen me haar fohnen en dat maakt ze zo'n foto  ::)

volgende keer als ze het weer doet moet je me ff roepen hoor...

owja ze noemt me melody maar naomi noemt me meli en dat betekent schatje  ;D...

Melody afgekort Meli

jonge valkjes te koop

~Natas~

Hoi dames,

Joepie het popje heeft een naam.
Wat een leuke naam dames, Melody ofwel Meli.
Haha wat een lekker bekkie zeg, heerlijk zo die koppie's.
Leuke foto hoor, tis gewoon een schatje om te zien.

Groetjes,

NAtas

Lin

Wow!! Mooi hoor Melody! Echt wel. die wil ik later ook, erg mooi valkje.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patty_dordtse valkjes

Dagboekje stond je op pagina 2  :o

Vandaag is de dag dat naomi voorhet laatst naar dribbeltje gaat  :'( vind wel moeilijk hoor.
het zat om de hoek en is daar anderhalf jaar lang geweest  :-[ Heb gisteren avond de verse groene bladjes gegeven aan de kleine huisdiertjes.
Zal straks een foto maken hoe het is geworden en wat ik voor de juf heb gemaakt en geschreven.
Verder is de taart ook besteld en de cadeautjes ook verpakt en verstopt.
Zal iedergeval veel foto's maken en hopelijk vanavond erop te kunnen zetten.
zie de foto's vanzelf verschijnen hoor dagboekje  ;D

groetjes voor nu
jonge valkjes te koop

Kirsten

Goeiemorgen meid,

Sterkte vandaag,. ik weet precies hoe je voelt, Demi had vorige week haar afscheid en dat vond ik ook erg moeilijk. Ze worden ook zo snel groot ::)

Dikke knuf van hier! en op naar de volgende stap :)

ps Leuke naam!,. :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

hoi kirsten,

lief dat je geschreven hebt doet me veel...
zat gisteren voor de juffies te maken en voelde nattigheid aan komen haha...
maar is gelukkig droog gebleven hoor  ;D ;D ;D.
strx iedergeval de foto's van de traktatie en van de juffies...

groetjes
jonge valkjes te koop

Kirsten

Graag gedaan :-*

Ik ben benieuwd naar de foto´s en probeer toch een beetje te genieten vandaag,. Je kleine meid wordt wel iets groter nu, maar blijft nog steeds je kleine meid  ;) :D

ps oja en tranen mogen hoor, die had ik ook, het is niet niets gewoon.

Kus ook voor Naomi en geniet lekker van haar glimlach vandaag!

Groetjes
KIrsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

denk dat het drooghouden vandaag niet zal lukken hoor vooral als we de traktatie aan de juffies geven met persoonlijke tekst natuurlijk...

maar moet eerst de birds van me digi op de pc zetten andersdan krijgen we alles door elkaar hihi....
jonge valkjes te koop

Riny

Hallo Patricia                         
Schaam je niet voor je tranen,hier zit nog zo iemand.
Als mijn zoon volgend jaar promoveerd jank ik weer net zo hard als toen ik hem voor het eerst naar school bracht.
Ik hoop dat je toch een fijne dag hebt en er een beetje van kan genieten.
Groetjes Riny :D :D :D

patty_dordtse valkjes

thnx riny,

tuurlijk geniet ik van deze laatste dag van de peuterschool.
naomi hebt net nog de diertjes snoepjes gegeven dus die zullen vanmiddag weer een lege maagje hebben  ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop