Voorbeeld 45: Kalender

Gestart door Peter, 8 december 2004, 22:39:04

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

tommy

hoi

Ik vind de foto niet mooi in verhouding. Verder vind ik de keur niet mooi te licht.

verder vind ik het wel een top idee hoor die kalender.

grt annemieke

Inger m

Hoi,
Leuke foto dat de valkparkiet aan het spelen is. Alleen de achtergrond (kast en plant) zijn storend en nemen een naar verhouding groot deel van de foto in beslag.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Marianne

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

sadelienda

CitaatHoi,
Leuke foto dat de valkparkiet aan het spelen is. Alleen de achtergrond (kast en plant) zijn storend en nemen een naar verhouding groot deel van de foto in beslag.

gr Inger

helaas mee eens

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

~Natas~

die is GAAF, mag als kalender gebruikt worden

Gr Natas

Rox4nne

9 december 2004, 00:35:57 #6 Last Edit: 9 december 2004, 00:44:48 by Rox4nne
Aaw.. Lieve foto ja, alleen jammer van de achtergrond..
(Ik wil anders de achtergrond/foto wel voor je weghalen/bewerken? )

Groetjes,
Roxanne

Suzanne

Ik vind de achtergrond helaas ook te storend.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Sanna

Jammer dat het valkje net helemaal uitgestrekt rechtop staat :P. Nu hebben we alleen z'n borstbeeld op de foto. Ik vind de compositie niet zo heel leuk.

Groetjes! Sanna

Rene

Ik vind de compositie ook niet goed. De achtergrond is warrig, storend, het valkje is van achter gefotografeerd, staat veel te veel aan de rechterkant van de foto, je ziet niet waar die mee aan het spelen is.

Voor degene van wie het valkje is, is het vast een leuke foto, maar hij haalt het bij mij niet de tweede ronde.

-- Rene

syllie

ik vind het een leuke foto. de valk staat er duidelijk op en ik vind dat tongetje ook zo leuk.

groetjes sylvana

carco

Hoi
Ik vind dit wel een leuke foto.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter op het werk

Hallo,

Helaas is deze foto afgevallen.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter