21 juni 2025, 23:07:52

Voorbeeld 46: Kalender

Gestart door Peter, 8 december 2004, 22:38:51

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

tommy

hoi

Deze foto vind ik erg leuk.
Goed in verhouding.
Kijkt makkelijk.
Ik zou alleen wel de kleur of de mutatie er onder zetten.
 grt Annemieke

Inger m

Hoi,
Ik heb nog niet gereageerd, maar bij deze:
Ik vind het een aardige foto, maar niet voor een kalender. De kooi op de voorgrond is storend en het valkje te klein in verhouding. De valkparkiet kijkt helaas min of meer weg.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Peter

Hoi,

Deze foto staat ook nog ergens anders bij de voorbeelden maar dan met een paars ding op de achtergrond. Deze foto is overnieuw gemaakt zonder paars dingetje op de achtergrond.

Groetjes,
Peter

Marianne

Ik vind het een aardige foto.
Ook al is dat paarse ding nu weg, toch is het niet helemaal ....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rene

8 december 2004, 23:04:28 #5 Last Edit: 8 december 2004, 23:05:08 by Rene
CitaatHoi,

Deze foto staat ook nog ergens anders bij de voorbeelden maar dan met een paars ding op de achtergrond. Deze foto is overnieuw gemaakt zonder paars dingetje op de achtergrond.

Groetjes,
Peter

Op de vorige foto (voorbeeld 43) stond het valkje er leuker op, van de zijkant genomen. Het paarse ding is er dan niet meer, maar nu spreekt de houding van het valkje niet echt aan, kijkt van je weg en is meer van voren gefotografeerd. :-/.

-- Rene

Inger m

Hoi,
Ik herkende de foto idd al. Maar nog steeds vind ik deze niet geschikt. De kooi en schaal zijn storend.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Suzanne

Ik vind het een leuke foto, maar niet geschikt voor een kalender.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Sanna

Ik vind de kleuren een beetje saai... Als de achtergrond nou een totaal andere kleur had dan het valkje had hij van mij erop gemogen. Verder vind ik het nl. een leuke foto.

Groetjes! Sanna

syllie

ik vind het een leuke foto! we hebben ook nog niet zo´n foto waar een valkje aan het douchen of aan het badderen is. dus ik vind dit wel een leuke afwisseling.

groetjes sylvana

carco

Hoi

Ik vind de valk een beetje klein overkomen op de foto.
Foto is verder wel leuk.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Riny

Ik vind deze foto niet mooi voor op de kalender.
Groetjes Riny

Peter op het werk

Hallo,

Helaas is deze foto afgevallen.

Groetjes,
Peter
De webcam in de voliere:

Kijk nu live mee! Klik hier!

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter