Voorbeeld 35: Kalender

Gestart door Peter, 2 december 2004, 14:17:19

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Dat deze foto van opzij genomen is stoort me dit keer niet : ik vind het een leuke en pakkende foto zo genomen tussen het groen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ivy

ooo... wat een schatje.
Deze foto is ietsje leuker dan nummer 30 (jonkie van voorkant). Als ik tussen de twee moest kiezen zou ik voor deze gaan. Achtergrond is leuk en de kleuren zijn ook erg mooi.
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Suzanne

Deze foto zou ik zeker plaatsen. Vind ik de leukste en mooiste van een jonge valk tot nu toe.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Rene

Een pakkende foto. Jonkie mooi in beeld, scherp tegen een wazige achtergrond. Mooi kleurcontrast. Inderdaad de leukste foto van een jonge valkparkiet.

-- Rene

bobbie

Schattig, mijn goedkeuring heeft ie. Die grote pootjes, enig.

Doei Nel

Marianne

Mooie foto.
Precies goed van grootte valk t.o.v. de achtergrons.
Mag van mij door naar de volgende ronde.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Jet

Zeker door naar de volgende ronde!!
Mooie kleuren en een mooi contrast.

Jet

Mandy

Ja heel mooi, mag er zeker bij. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

claudjuh

hoi!

Ik sluit me aan, dit is een hele mooie foto, mag er bij!

groetjes claudia

Sanna

Zeker een plaatje voor de kalender! Het jong staat er mooi op tegen zo'n fleurige achtergrond. En hij zit zo lekker op die zachte billetjes :P. Een leuk plaatje, ook mooi in verhouding.

Groetjes! Sanna

cockaty

hoi

heel mooi, volgende ronde :)

sadelienda

mooi steekt af met achtergrond.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

robentru

Een prachtige foto van een jonge valk.
Door naar de volgende ronde zou ik zeggen.

Groet, Trudy

Peter

Hoi allemaal,

Deze foto gaat zeker door!

Groetjes,
Peter