Voorbeeld 20: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:35:48

« vorige - volgende »

Rene

CitaatIk vind het valkje er wel mooi op staan maar mij stoort de achtergrond juist, ik vind het niet mooi met die bloemen, een veel te groot contrast.

Ja, iedere keer dat ik naar de foto kijk wordt de aandacht getrokken door de fel gekleurde bloemen. Het valkje en de schutting vormen dan 1 grijs geheel. Als aan de linkerkant ook bloemen op de achtergrond hadden gestaan sprong Loki er beter uit en was het misschien een goede kandidaat geweest, maar zoals ie nu is hoeft ie van mij niet op de kalender.

-- Rene

zazu

ik vindt dit een van de mooiste foto's :) :). die bloemen maken de foto heel mooi vindt ik. echt TOP!!!... deze mag zeker op de kalender. iets voor in het voorjaar :) :)

groetejs

Suzanne

Ik vind de bloemen te overheersend (maar heb ook een hekel aan afrikaantjes  ;D). Ik zou deze foto niet kiezen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Dit vind ik ook een mooie foto.
Leuk zo'n wildkleur bij die mooie oranje bloemen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi allemaal,

Iedereen twijfelt volgens mij bij deze foto, op de reserve bank dus :)

Groetjes,
Peter

cockaty

Kunnen de bloemen niet iets lichter gemaakt worden??
Vind het eigenlijk enorm storend dat die bloemen zo fel zijn, met dan die lichte, zachte kleur van de omheining en het valkje...

groetjes

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter