18 april 2024, 13:45:45

Dierenbescherming

Gestart door Mandy, 8 maart 2003, 22:14:58

« vorige - volgende »

Mandy

8 maart 2003, 22:14:58 Last Edit: 8 maart 2003, 22:15:52 by Mandy
Hallo allemaal, :)

Helaas gebeurt het toch nog dat dierenwinkels alleen aan de eurootjes denken en niet aan het verzorgen van de dieren die ze verkopen... >:(
Ik heb pas melding gemaakt omdat ik grasparkieten zag met schurftmijt en snavels die op een ongelooflijk akelige manier over elkaar gegroeid waren, valkparkieten met gezwellen zo groot als het kopje, op de bodem ziek en naar adem happende parkieten en kaal geplukte vogels, zelfs zo erg dat er een grasparkiet bij zat die geen enkele veer meer op z'n kopje had.......ik moest een paar keer slikken en me goed houden... :'(
Daarnaast hebben ze ook een slechte huisvesting met zeer weinig licht en frisse lucht en vies water en oud eten...

Je kan hier melding van making en dan gaan ze daar de boel inspecteren, de dierenbescherming heeft je gegevens, maar de eigenaar krijgt die gegevens uiteraard niet te zien.
Dat hoeft je er dus niet van te weerhouden om melding te maken.

Ik hoop dat ik binnenkort iets van ze hoor en dat er actie ondernomen wordt!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

yentl

Wat zielig :'(, die dierenbeul mag daar wel eens wat meer hygiëne in zijn kot steken >:(!

Bedoel je dat we de dierenbescherming moeten helpen ofzo :-/?
"melding van making" ???

Kun je me zeggen wat je precies bedoelt?

groetjes Yent'l

Mandy

Inderdaad, maar natuurlijk alleen als je iets ergens waar neemt dat niet door de beugel kan!
Veel mensen zijn bang voor hun anonimiteit.
Ik dacht nl. ook dat de eigenaar dan zou weten dat het van mij af kwam, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl