Niet weer he.. Djaru  dood, Essaya nu ook

Gestart door Tara, 11 november 2004, 20:11:53

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

hier ben ik nog maar eens..
Nu slaapt Marilyn weer.. Zal vannacht lang bij haar blijven, wil niet dat er wat gebeurt :-(.

Dit is haar ontlasting nu, nu is ie wateriger en helemaal zwart :(


Nu ziet ze er weer minder uit, misschien komt dat omdat ze probeert te slapen..
Maar op de foto ziet ze er toch iets beter uit..

Hier komt ie..


Ik hoop echt dat ze 't haalt..

Groetjes, Tara

marianca.

Hallo Tara,

pfffffffff  :'( wat een zielig gezicht dat dode valkje en nu Marrilyn zo ziek.Houd haar nu lekker binnen meis,de warmte zal haar goed doen..enne,als je moeder klaagt scheld je maar eens goed op haar.Ach meissie,veel sterkte en een dikke :-* en knufffffffff van mij!


Liefs
marianca

marianca.

Hallo Tara,

Ik weet niet of hewt helpt bij Marilyn..die Fortalyt is heel goed spul en stopt binnen enkele minuten de diaree.De darmkes en maagspijsvertering komen hier door ook op rust en verbetere de darmen maagwand!!!Haal dat anders morgen bij je Apotheek ...is de moeitte waard meis,baat het niet schaad het niet.Je andere valkjes mag je het ook allemaal geven..het kan geen kwaad..

Please...probeer dat eens en natuurlijk ook de dierenarts!!!


marianca

bobbie

Tara, wat een ellende zeg. Meisje meisje, wat maak je veel mee de laatste tijd.

Heel veel sterkte, ik denk aan je. Ik vind het zo erg voor je.

Nel :'(

Annouschka

Hoi Tara,

het is echt waar hoor wat Marianca zegt, ik heb het je al gezegd, dat weet ik maar het is echt goed spul.

Als je niet naar de apotheek kunt, mag je bij mij een beetje komen halen, dat weet je wel maar ik weet dat je niet mag van je ouders :-/
Vind het zo erg voor je, wou dat ik je kon helpen meisje.

Als ik je met iets kan helpen, dan roep je maar he.

groetjes

Tara

Dank jullie allemaal,
Marilyn gaat gelukkig wat beter, alleen weet ik niet of dat middel helpt tegen zwarte ontlasting??

Ik zal morgen eens gaan naar de apotheker, zal weer het zelfde liedje zijn zeker dat ik het niet meekrijg zomaar, ben daar al tweemaal geweest en hoor steeds hetzelfde :(

Kan je dat ook bij je dierenarts bestellen of niet?

Groetjes, Tara

P.s. Marilyn mag binnen blijven (als ze maar niet rondvliegt zegt m'n ma.. Maar z'is te zwak om te vliegen.. Valt zo op de grond..)

Groetjes, Tara

boezempje

hai tara

jeetje die moeder van je >:(kan ik me soms echt boos om maken,maar daar kan jij niks aan doen.
maar ik denk dat je morgen beter  een DA kan bellen als naar de apotheek gaan meiss.het is wel fijn dat het iets beter gaat met marilyn.ben benieuwd wat er uit de otopsie komt ,
we blijven duimen voor je meis



esss

Annouschka

Hoi,

?? Hoezo niet meekrijgen??  Wat voor zever is dat nu?  Dat is zonder voorschrift hoor, dat is geen medicijn, enkel een superenergiedrankje.  Op de bijsluiter staat er dat je het mag gebruiken bij darmontsteking dus ik denk echt dat het geen kwaad kan.  Marianca's valkjes waren aan de diarree en gaven over na de wormenkuur en het heeft geholpen bij haar.

En sedert ik het hier heb gebruikt na de wormenkuur van vorige week, zijn ze ook helemaal opgefleurt, Yabba fluit weer, haar ontlasting is nog steeds nat maar geen diarree meer en Solo is 5 gram bijgekomen!

Nee, het is echt goed spul.
Maar je gaat toch in Heule naar school he?  Anders, ik ben morgen thuis, als je morgen naar school moet kan je dan niet na school langsfietsen?  Ofwel, ik heb het bij de apotheek gehaald in de Kortrijksestraat (centrum Heule) en daar maken ze er denk ik geen probleem van, bij mij toch niet althans.  Ze moesten het wel bestellen maar ik had het dezelfde dag nog.
Anders zal ik je de bijsluiter eens doormailen.

groetjes

Annouschka

Hoi,

ja, ik denk ook wel dat je beter naar de DA gaat met je valkje maar dit is gewoon een hulpmiddeltje, om haar terug wat op krachten te helpen.  Je kan het vergelijken met druivesuiker, alleen is dit niet slecht voor de nierwerking en druivesuiker in grote hoeveelheden wel.

groetjes

Tara

Hoi Annouschka,

tja hier maken ze er altijd een probleem van, vreemd genoeg..

Maar morgen heb ik geen school.
Maar ik denk dat ik toch eens ga naar de apotheek, en anders evt. vragen aan mijn DA. Mijn ma moet haar sowieso spreken morgen.

Die moet het wel krijgen zeker? En anders ga ik gewoon naar een andere apotheek als die het niet geven wil, ze vertrouwt me niet zeker :-/.

In ieder geval bedankt voor je aanbod Annous is echt heel lief van je. Ik zal er morgen zeker om gaan, we hebben hier twee apothekers en bij de andere zal het volgens mij wel lukken (ze zijn daar een stuk vriendelijker)

Maar het was o.a. doxycycline dat ik eens wou halen, wat ik daarvoor ook trachtte te halen kan ik me niet meer herinneren..

Groetjes, Tara

marianca.

Hallo Tara,

lieffie,je moet niet DENKEN maar doen!!!!Het gaat om die lieverds,elke dag dat je wacht met hulp is een dag te laat...ze zal daardoor steeds harder achteruit gaan,dat begrijp je toch wel!!


marianca

Tara

Hoi Marianca,

ik zei denk dat ik naar de apotheek ga, zoniet bel ik gewoon mijn DA ;)

Mijn manier van spreken, weet is beetje raar ::)
Wil Annouschka nog bedanken voor die mail.

En verder gaat het gelukkig weer veel beter met Marilyn!!
Ik schrik er van.

Ik hoop dat ze blijft leven in ieder geval.

En Marianca, voor alle duidelijkheid was ik wel van plan om zeker te gaan hoor naar de DA en/of apotheek ;)

Groetjes, Tara

marianca.

Hallo Tara,

Maar daar twijfel ik ook niet aan hoor dat je naar een dierenarts/apotheek zal gaan.Dat zeg ik ook niet..alleen meissie moet je met zulk een dingen snel ingrijpen.En voor de duidelijkheid...jij bent superlief voor je valkjes en je houd stapel van ze..daar twijfel ik ook niet aan.Als je niet zo een vampier van een moeder had :D :D ;) was je al lang daar geweest en waarschijnlijk bankroet ;) :D.

doei meissie

marianca

boezempje

hai

dat denk ik dus ook bankroet hahahahahah
is een goeie marianca

es

Tara

Hallo allemaal,

wonder bij wonder doet Marilyn het supergoed, ik heb haar al zelf zien drinken ! Eten doet ze ook erg goed.

Verder ziet ze er gewoon super uit, super super super!!!!!

Haar ontlasting is niet zwart meer, wel nog erg waterig maar dat is te verhelpen, ben zo trots op haar, zit gewoon te rillen van blijheid dat Marilyn het zo goed doet !!!!!!

Dank jullie voor jullie steun allemaal !!

Het zou me te veel geweest zijn twee valkjes op een dag na mekaar, een is al veel te veel :(
Zal Djaru echt missen :( Zie hem nog proberen te fluiten.. Zucht..

Groetjes, Tara en Marilyn