28 maart 2024, 12:34:17

Teurlingsvoer 228

Gestart door marianca., 30 november 2004, 00:04:58

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi :)

ik heb dus gisteren Teurlings gaan halen en heb +/- de helft van de zak aan Tineke gegeven omdat ik bang ben dat het niet opraakt.

Ze staan er wel wat argwanend tegenover, dus heb ik het nog een beetje gemengd met de halve pot oud voer dat ik staan heb, dat ga ik dan afbouwen.
Ik zie dat er veel zaden inzitten die ze denk ik niet eens kennen.
Coco, de pennant van Tineke was iig gek op de lijsterbesjes die erin zitten ;D.

Het voer moet wel heel erg goed zijn want ik zie het HACCP en GMP-feed label erop staan.  Wij hebben die 2 kwaliteitslabels ook in het bedrijf waar ik werk en ik weet dat het zeer strenge labels zijn, die krijg je niet zomaar. ;)

groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Annouschka,

Leuk om te horen dat die labels een strenge keuring zijn van het voer dat wist ik anders echt niet.
Behalve Vogelvoer maakt Teurlings voor vele soorten huisdieren ook voer dus het is geen klein bedrijfje en ik heb er zeker wel vertrouwen in.
Ze hebben trouwens nu kleinere zakken van 20 kilo en daar wil ik even voor waarschuwen.
Ik betaalde namelijk dezelfde prijs voor de 20 kilo zak als wat ik normaal voor de 25 kilo betaalde.
Ik denk niet dat de winkel dat met opzet heeft gedaan maar ook een foute prijs heeft voor de inkoop.
Ik heb op de de vogelbeurs even gevraagd in de stand van Teurlings en de 20 kilo zak moet echt een stuk goedkoper zijn dan de 25 kilo.
Ze hebben me daar ook heel netjes te woord gestaan op de beurs en alles werd even voor me nagezocht.

Groetjes, Paul

carco

Hallo allemaal
Het heeft even geduurd, maar die kennissen  met die dierenzaak waar ik het eerder over had heeft nu eindelijk het goede voer.
Vorige keer ging het even verkeerd en had ze 230 besteld, maar nu heeft ze echt 228.
Dus voor de liefhebbers die grootverpakkingen te veel vinden: het is los verkrijgbaar!!! Per kilo of wat dan ook!! ;)
Adres: ''de Beestenboel ''
           Waldeck Pyrmontweg 4
           3314 NZ Dordrecht.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!