6 mei 2025, 05:48:35

Voorbeeld 3: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:33:17

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

Peter

Hoi Caroline,

Volgens mij had je deze gemist :)

Groetjes,
Peter

Kolkkie

Deze vind ik niet je van het.
Het valkje kijkt op zich wel nieuwsgierig, maar als je de foto over het algemeen bekijkt is de achtergrond veel te opvallend (wazig) aanwezig.

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jet

Ik vind deze foto niet echt geweldig.
Hij spreekt niet echt aan.

De achtergrond vind ik niet mooi.

groeten Jet

robentru

Een leuke foto maar toch minder voor de kalender.

groetjes

Rob en Trudy

Peter

Hoi allemaal,

Ik heb geprobeerd om de valkparkiet meer naar het midden te krijgen maar het lijkt niet zonder kwaliteit te verliezen.

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Ik vind hem juist wel heel erg leuk het is net of hij uit de foto komt zetten.
Hij steekt ook juist mooi af tegen de achtergrond en dat hij iets uit het midden staat vind ik niet echt storend.

Groetjes, Paul

carco

Hoi

Ja sorry, deze had ik inderdaad gemist ;)
Ik vind hem toch ook wel wat hebben hoor.
Ja toch wel leuk.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Tara

Hoi Peter,

ik vind 'm juist ook heel mooi,
is ook heel speciaal dat de achtergrond vaag is, het is toch niet je van het als je alles even scherp ziet? Dan is het valkje niet echt in de belangstellling vind ik.

Groetjes, Tara

Mandy

Op zich een leuke foto maar wel storend dat de kuif er niet geheel op staat. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rene

De foto heeft wel iets, maar of ie goed genoeg is om de kalender te halen ... :-/

De wazige achtergrond is prima om het valkje uit te laten springen, dat is het probleem niet. Het valkje hoeft ook niet in het midden, integendeel, als op alle fotos de valkjes preices in het midden staan wordt het een saaie boel. Nee, het is op een of andere manier toch het valkje, de rechtopstaande kuif er niet helemaal op is een minpuntje, en ik heb niet het gevoel dat hij je aankijkt, daarvoor had hij weer wat hoger op de foto moeten staan.K

Kortom, een twijfelgeval, mee te nemen bij het verdelen van de laatste plaatsen.

-- Rene

Suzanne

Leuke foto, alleen vind ik het valkje te klein in het geheel.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Wat ik mooi vind van deze foto is dat het valkje er erg scherp op staat en de achtergrond niet scherp is.
Een leuke foto.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi,

Helaas is deze foto afgevallen.

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter