Voorbeeld 26: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 19:06:41

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Wederom een leuke foto alleen komen de twee valkjes waar het om gaat niet echt mooi uit omdat er nog een half achter zit wat er dan vreemd uitziet op de foto.
Daardoor steken de twee valkjes niet echt goed af waar het juist om gaat.

Groetjes, Paul

cockaty

Inderdaad, het gaat over de valkjes die bekvechten, maar
de aandacht wordt ook getrokken door de andere 2 valkjes

Er zijn betere exemplaren (keuze genoeg toch:P)

Jet

Nee, vind dit geen geschikte foto.

Als alleen de twee bekvechtende valken erop zouden staan zou het anders zijn. Nu vind ik de anderen een storende factor.

Jet

Peter

Hoi allemaal,

Zoals ik het lees gaat de voorkeur uit naar een andere foto.

Groetjes,
Peter

carco

Hoi

Ik vind het een leuke foto, maar komt naar mijn mening ietwat romelig over.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rene

Het onderwerp is leuk, maar inderdaad is het vooral het valkje rechts een storende factor; het lichaampje van de bekvechtende wildkleur gaat naadloos over in dat van z'n buurman, je ziet niet waar de ene eindigt, de ander begint  :-/

-- Rene

Tara

Hoi,

ik vind 'm ook wel leuk,
maar niet voor een kalender, daar past ie niet echt op vind ik...

Groetjes, Tara

Mandy

Op zich wel een gave foto, maar jammer dat die oogjes zo half dicht zitten en het andere valkje erachter zit.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

robentru

Sluit me aan bij de rest, het half zichtbare valkje is een storende factor. De bekvechtertjes komen daardoor niet goed tot hun recht ;D

Groet,
Trudy

sadelienda

ik moest even 2x kijken hoe die grijze nou zat, maar het zijn er 2  ;D

Thema is leuk maar zonde dat die andere grijze daar zit.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

zazu

ik sluit mij ook bij de anderen aan. Het zou wel een leuke passende foto zijn als alleen de 2 valkjes alleen erop staan, zonder die andere.

groeten

Suzanne

Ik vind het geen leuke foto, dus daardoor voor mij niet geschikt voor de kalender.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Een beetje rommelige foto.
Staan eigenlijk te veel valkjes op een foto.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi,

Helaas is deze foto afgevallen.

Groetjes,
Peter