Voorbeeld 23: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 19:06:15

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

robentru

Hoi

Deze moet er zeker op hahahaha  ;) ;) ;) ;)

groetjes

Trudy en Rob

Marije

Hihi....ja....jullie zijn bevooroordeeld he....... :D
Maar hij is idd erg leuk!
Groetjes,
Marije

Paul

Hoi Peter,

Een leuke foto alleen lijkt ie wat wazig maar als het orgineel scherp is zeker een geschikte voor de kalender.
Ook leuk dat je maar van elk valkje 1 pootje ziet ze zitten echt op hun gemak daar.

Groetjes, Paul

robentru

28 november 2004, 19:39:46 #4 Last Edit: 28 november 2004, 19:42:13 by robentru
Ja, deze vind ik ook wel erg leuk  ;).
Lijkt me wel wat voor augustus (voorbeeld 23: Rob is van de 23e augustus)

En het origineel is wel scherper, hahahaha
en ik ben dan ook zeker wel bevooroordeeld  ;D ;)

Groet met grinnik, Trudy

cockaty

Is idd wel mooi maar, vind de wildkleur zo raar kijken
en de stok waar ze op zitten is zo bleek volgens mij :-[

Jet

Grappige foto!

vooral dat de ene op het linker- en de ander op het rechterpootje zit.

Jet

carco

Hoi

Ik vind hem wel leuk, maar inderdaad niet zó scherp.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rene

Het zijn ongetwijfeld schatten van valkjes, maar ik vind de foto wat minder, zo van voren genomen. Je ziet bijv amper nog iets van de oranje wangen, er  is niet zo gek veel kleurcontrast, bij het mannetje valt de kuif vrijwel samen met het traliewerk, bij het popje gaat de kuif bijna naadloos over in de achtergrond.

-- Rene

Tara

Ik vind de foto op zich supermooi, heeft ook veel goeie kanten, maar ik vind dat de kooi niet zou mogen te zien zijn... De scherpheid kan misschien wel opgelost zijn, verder vind ik het wel een super foto van Tyco en Mieppie.

Groetjes, Tara

Mandy

Nee ik vind dit geen mooie foto, echt onscherp en met die kooi op de achtergrond is het ook storend, maar dat komt misschien ook omdat ik dat soort kooien niet mooi vindt. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

zazu

1 december 2004, 23:23:57 #12 Last Edit: 1 december 2004, 23:24:51 by zazu
vindt het hele schattige valkjes, maar de foto opzich vindt ik niet zo mooi. Ik vindt het toch niet iets voor de kalender. Een paar andere foto's vindt ik mooier.

groetjes

Suzanne

Ik vind het in principe een leuke foto, maar niet voor een kalender. De valkjes zijn te klein t.o.v. het gehele plaatje. De foto is wat onscherp, en de achtergrond vind ik storend.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Ik vind deze foto niet zo leuk voor een kalender.
Hij is teveel van onderaf genoemen waardoor de koppies van de valkjes er niet zo leuk op staan.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!