Voorbeeld 21: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 19:06:00

« vorige - volgende »

Tara

Hoi hoi,

ik vind deze idd heel erg mooi, die moet er zeker op wat mij betreft!

Groetjes, Tara

marga

deze is heel leuk

groetjes marga

Mandy

Een geweldige foto, moet er zeker bij! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

JA echt heel GAAAAAAAF die foto.

Die zou ik zelfs zo willen kopen, alleen dan koppie al  ;) van zo hier ben ik dan  :D :D.

Die moet er van mij zelfs in zo leuk vind ik die.

Gr Natas

Gerda

Een echte topper!
Niets op aan te merken, je blijft er naar kijken. Die mag van mij inderdaad wel een maand aan mijn muur hangen.

Gerda

sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

zazu

ik vindt dit echt een gaafe foto ;D ;D ;D echt heel erg vet. Heel mooi gemaakt ook.  :) :) Deze moet zeker op de kalender!!!!

gr

Suzanne

Wauw, ik ben heel aangenaam verrast door deze enthousiaste reacties. Allemaal positief  ;D. Dit is mijn valkje Frodo. En het hout is er niet aan toegevoegd, hij zat echt zo in de nestkast  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Geweldige foto.
Verdiend een plaatsje!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi,

Deze foto gaat door na de volgende ronde!

Groetjes,
Peter

cockaty

tof! ook een van de favorieten ;D
Past vlgs mij goed voor december, omdat ie juist in
een bol zit, deed me denken aan een kerstbal :)

Peter

Hallo allemaal,

De maakt zeker heel veel kans op de kalender uit te komen, we hebben nu 14 mooie foto's. Je kunt een reaktie posten in dit topic of in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo,

Deze foto komt op de kalender, het leek ons leuk om een beetje achtergrond informatie over deze foto te krijgen. En natuurlijk komt er bij de foto te staan door wie deze foto genomen is, dus vermeldt hier wat er bij de foto moet komen!

Groetjes,
Peter

Suzanne

Hoi Peter,

Deze geparelde bonte valk is Frodo. Eigenlijk niet echt een goede naam, aangezien Frodo uit de film een klein mannetje is en Frodo de valk een ontzettend grote en forse vogel is. Frodo kwam hier net uit zijn geliefde nestkast kijken toen ik de foto maakte.

Als bronvermelding graag: "www.devalkenburcht.com"

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.