1 juli 2025, 07:59:39

Voorbeeld 8: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:33:55

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Hier geldt hetzelfde als voor de andere foto waarop ik gereageerd heb: ik mis een stukje staart.
Ik wil niet zeuren hoor, maar je moet een foto toch ergens op beoordelen??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

Ik las de eerste keer taart :) Maar idd de staart staat er niet compleet op.

Groetjes,
Peter

Rene

Ik vind dit juist een heel aardige foto. Een popje op eieren en een kuikentje dat zicht helemaal uitstrekt :)  Zo'n type foto mag naar mijn mening niet ontbreken op een valkparkieten kalender.

Dat de staart niet compleet is stoort mij helemaal niet. Wat ik eerder als "minpuntjes" zie, zijn de donkere schaduw rand een flink eind van links en het teveel naar rechts zitten van het onderwerp. De foto wordt sterker als de linkerkant er "afgesneden" wordt:

maar door de gewijzigde lengte/breedte past ie dan niet meer goed in de kalender. Als je 'm bijsnijdt met behoud van lengte/breedte verhouding valt er een extra stukje van de staart weg:

Omdat de aandacht toch uitgaat naar het kuikentje, de eitjes en het leuke kopje van de pop stoort de incomplete staart mij ook in dit geval niet.

Groetjes,

-- Rene

bobbie

Hoi,
Dit is dus de foto voor de maand mei. Schitterend.
Die andere, met een wat groter kuiken, kan dan ik juni wat mij betreft.

Waar ik mijn commentaar niet bij vermeld, hebben niet mijn voorkeur.

Groetjes, Nel

Kolkkie

Deze foto is echt een mooie voor de kalender. Het is echt een mooi gezicht om te zien dat moeders zich over de kleine ontfermt.

Daar gaat deze foto om, dat de staart er niet helemaal op staat deert mij echt niet.

Mss dat er idd wat geschoven kan worden met de foto om die zwarte balk weg te krijgen, maar echt storend vind ik het niet. Het eerste wat ik zag was moeders met jong.

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jet

Het onderwerp is het kuiken met de kop van de moeder. Dat de staart er niet helemaal op staat stoort me niet.

Ik vind dit één van de mooiste foto's

Jet

robentru

idd mooie mei foto

groetjes

Rob en Trudy

Peter

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reaktie's, dit is Loky op de foto met ons allereerste nestje die we ooit hebben gehad dus de foto heeft ook nog een extra waarde voor ons.

Deze foto staat ook bij wallpapers en komen we over het hele internet tegen.

En ik zal een kijken wat ik met de rand kan doen.

Groetjes,
Peter

Sanna

Dit is een heel leuk plaatje die wat mij betreft echt op de kalender hoort. En helemaal omdat het jullie allereerste nestje is en de kalender toch van valkparkiet.com uitgaat ... ik zou zeggen dat deze niet mag ontbreken. Ik denk niet dat iemand gauw de kans krijgt om moeder en kroost zo te fotograferen...

Groetjes! Sanna

Paul

Hoi Peter,

Ik vind hem ook heel erg goed zo.
Je ziet zelfs eitjes liggen en het jong is ook duidelijk in beeld.
En de staart staat zo ver omhoog dat als die erop zou staan de foto wel erg klein zou worden.
Ook zeker een hele leuke voor op de kalender.

Groetjes, Paul

cockaty

Erg mooi, moet zéker degene worden die bij 'mei' komt
te staant :)

carco

Hoi

Inderdaad zonder die balkrand erop ziet de foto er stukken beter uit! ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Tara

Hoi Peter,

is dat niet de schattige Baloo met zijn mama :)
Dat herinner ik me nog! Was jullie eerste nestje toch??

Ik vind dit een schitterende foto!! Moet er zeker op, de staart vind ik echt niet belangrijk, is mooi zo!

Groetjes, Tara

Mandy

Een hele mooie foto, alleen zou ik een stukje van de linker kant afknippen, tot je die schaduw niet meer ziet, en dat de staart er niet geheel op te zien is, is vanwege het gehele plaatje niet storend. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl