29 juni 2025, 22:22:04

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Lin,

Je brengt me wel in de verleiding.  ;D

Groetjes
Ed

Joyce28

wauw mooie voliere word dat hoor :)
Zoiets wil ik nu ook in de schuur,en nog een ruimte erbuiten.
Zoals ik zie laat je je valkjes niet zelf de schuur in gaan,maar maak je een apart nachthok?

hippysuus

Hoi Ed,

Wat jammer dat de eitjes geen kleine valkjes zijn geworden, ik vind het wel heel sneu dat ze 24 dagen gebroed hebben voor niets  :(

De voliere wordt prachtig!!

Groetjes,
Suus

Ed

Hoi Joyce,

Er komt nog een gat in de muur van de schuur zodat ze het lekker zelf kunnen gaan bepalen of ze binnen of buiten willen spelen. ;D

Hoi Suus,

Ja ze hebben de best gedaan en ze hadden wat hun betreft nog wel langer willen broeden.

En bedankt voor het compliment van de voliere.

Groetjes
Ed

Joyce28

Citaat van: Ed.V op  7 oktober 2005, 17:49:06
Hoi Joyce,

Er komt nog een gat in de muur van de schuur zodat ze het lekker zelf kunnen gaan bepalen of ze binnen of buiten willen spelen. ;D

oke,dus toch.Was er wel benieuwd naar ;)
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als alles af is :)

Ed

Hoi Joyce,

Dat ben ik ook naar benieuwd als ik ooit eens stop met veranderen dan komt het nog een keer af ook.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hey Ed,

En ben je klaar in het weekend met je voliere?
Kunnen je valkjes er al in.............................of moeten ze nog ff wachten.
Bedankt voor je berichtje in mijn dagboek en voor de steun

:-* Natas

Ed

Hoi Natas,

Ik hoop het ik wil de buiten kant verven maar daar kom ik nu achter dat ik dat twee keer moet doen dus dat kost weer eens extra tijd. Maar meschien zondag nog.

Graag gedaan hoor.

Groetjes
Ed

Mariska

Hoi Ed,

Nou zoals beloofd heb ik je dagboek doorgenomen.
Helemaal!!! 22 pagina's in nog wel te doen ;)
Ik vind je voliere er heel mooi uitzien al en je heb ook prachtige valkjes. Wiske was mijn favoriet, wat een plaatje :-*
Jammer dat er niet meer is.
Het is me wel duidelijk dat jij toch ook wel behoorlijk besmet bent met het valkenvirus ;D. Je bent nog veel erger als ik.
Ik heb er pas 3 in 10 maanden.
Maar ik kom gauw weer bij je buurten en kijken hoe het met de voliere gaat.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ed

Hoi Mariska,

Ik besmet dat kan niet  ;D ;D

Ja Wiske was mijn plaatje omdat ik haar ook met de hand heb groot gebracht.

3 in 10 maanden dat kan sneller.  ;D

Groetjes
Ed

Mariska

Hoi Ed,

Ik vond dit al zo snel ;D.
Maar ik heb manlief lief aangekeken en waarschijnlijk komt er binnenkort 1 bij ;)
Terwijl ik de laatste pas 5 weken geleden heb gekocht.
Ik ben echt besmet!!!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ed

Hoi Mariska,

En wat voor mutatie heb je in gedachten.  ;D

Groetjes
Ed

Mariska

Hoi Ed,

Ik wil heel graag een witmasker geparelde pop.
Dat vind ik echt prachtig.
En dat tegenover mijn witmasker bont geeft alleen maar witmaskers of witmaskers geparelde jongen.
Ben gek op witmaskers en albino's!!! ;D ;)

Groetjes Mariska

Ed

Hoi Mariska,

Die zijn mooi en dat vind ik ook mooi hoor witmaskers en albino's maar ja jij heb al een albino ik nog niet en dat is niet eerlijk.  :'(

Groetjes
Ed

Mariska

Hoi Ed,

Ik zou ze volgend jaar kunnen kweken. Ook mannen.
Cool he??!!

Groetjes Mariska