23 oktober 2025, 10:55:56

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai Ed,

Wauw zeg wat spannend.
Pearl en Silver krijgen een nestje  ;D
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen.
Maar dat zal wel goed wezen, zoals ze er nu bij zit wel  :P

Ps: ik blijf je ook hier gewoon volgen hoor.
Ook al ben ik verhuisd  ;D

Groetjes,

Natas

Ed

Hoi Natas,

Bedankt voor je reactie en ik ben blij dat je het blijft volgen.

Hoi Allemaal,

Op woensdag 14-09-2005 heeft Pearl haar tweede eitje gelegen. Dus alles gaat volgens plan.

Groetjes
Ed

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Bonnie,

Het ziet er allemaal goed uit als Pearl gaat eten gaat Silver er gelijk in. Ze zijn echt druk bezig die twee.

Hoi Lin,

Waarschijnlijk wel maar dat het derde ei komt dat is wel zeker want ze was behoorlijk dik vandaag.

Groetjes
Ed

hippysuus

Oh, nou dan ben ik benieuwd...het wordt vast een zondagseitje :)

Ed

Hoi Suus,

Het is toch een zaterdag eitje geworden want het is er al.

Dus we hebben een derde ei

Groetjes
Ed

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey ed,

al enige bevruchting zichtbaar? ja toch?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Lin,

Ik schouw ze niet zou ook niet weten hoe ik die eieren er uit moet pakken want het 24 uur 7 dagen per week bezet door twee pitbulls. Dus we wachten het gewoon af of ze over een kleine week uit komen.

ps. Het zijn maar 3 eieren dus drie kansen.

Groetjes
Ed

Christine

Ja dat is waar als ze de eitjes de hele tijd verwarmen heb je heel weinig kans dat je ze kan schouwen maar wacht maar lekker af tot je gepiep hoor in het nest!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Hoi Christine,

Dat doe ik ook dan is het nog spannender ook als je weet dat ze bevrucht zijn is de spanning er af.

Groetjes
Ed

Christine

Maar wat dan? Eitjes piepen en Ed vlug gaan kijken of niet? of ben jij iemand dat niet zo nieuwsschierig is :-[ ;D

Ed

Hoi Christine,

Als het begint te piepen dan gaan we wel kijken hoor maar hier valt niet veel aan te zien. Twee valkjes die kontinu op de eitjes zitten valt niet veel aan te beleven. Dus gewoon wachten tot het gaat piepen en dan gaan we wel weer kijken en foto's maken.  ;D

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Hoeveel dagen voor dat ze uitkomen hoor je ze al piepen in het ei.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Bonnie,

Bedankt voor je reaktie ik was ook niet verplan te schouwen ik hou van spannig dat kan geen kwaad. En ja het zijn er maar drie maar dat vind ik niet erg ik had niks verwacht dit jaar maar als ze er zijn dan laten we het meteen zien rond 30 September moet de errst komen.

Groetjes
Ed