18 juli 2025, 17:28:20

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Riny,

Jij bent wakker zeg. ;D ;D ;D

Groetjes
Ed

Riny

Hoy Ed
Weet je hoe het komt omdat ik al een dagje ouder ben ,herinner ik me die naam zo goed.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Ed

Hoi Riny,

Dat zijn je eigen worden hoor dat wou ik niet gelijk zeggen.  ;D ;D ;D

Groetjes
Ed

~Natas~

Hey Ed,

Tjee zeg heb je je voliere nou nog niet vol
Hoeveel heb je er nu ondertussen al, en volgens mij heb je van elke mutatie nog 1 ook  ;D
Wel een mooi valkje hoor die Elvis, nu komt Priscilla erbij dus weer een paartje erbij.

Groetjes en kroeltjes van Joepie

Ed

Hoi Natas,

Nee is nog niet vol maar derest wordt eigen kweek hoop ik.
Ik heb er nu 15 dus daar gaan we het mee doen. En voor Elvis is er al een vrouwtje een geparelde Fallow maar die heeft nog geen naam je ziet dus ook onder in mijn handtekening 2 vraagtekens staan dat zijn dus twee valkjes zonder naam.

Groetjes
Ed

Lin

Hey,

Mooi valkje! En ach wat was ik verliefd op die jonge geparelde fallow die bij Marlies zat. Je weet wel welke ik bedoel. Kan jij trouwens aan geparelde lutino geelwangen komen?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Lin,

Die geparelde Fallow kan ik ja en ik heb al vaker gelezen dat je hem mooi vindt. Maar een geparelde lutino geelwang nee die weet ik niette vinden maar zal het voor je in de gaten houden. En zoals je meschien al weet ga ik het kopel van marlies uit elkaar halen en Elvis met de Fallow pop zetten dat is beter. En hoop er volgend jaar een paar mooie Fallows uit te krijgen.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Ja het is begonnen met de vluchtje van de valkjes.

Dit is dan 4 meter bij 1,90 bij 1,80 dus moet wel voldoende zijn. Ik heb hem een meter korter gemaakt want ik vond het toch wel wat lang worden maar 4 meter is denk ik wel ruim voldoende.

Groetjes
Ed

Lin

Hey,

Het zou fijn zijn als je in de gaten houdt als je een lutino geelwang ziet. Wel een man zoek ik dan. Ik ben benieuwd of het koppelen gaat lukken, is helaas altijd weer afwachten. En mooie grote voliere krijg je. hoeveel koppels komen daar in?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

wat een mooie voliere laat foto's zien als die bewoont is eh  :P :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Hoi Lin,

Ik hou het in de gaten voor er komen 7,5 koppel in tot nu toe dan. Maar dat ligt er aan wie met wie wil koppelen want dat mogen ze zelf weten Alleen de Fallows en de geel want hou ik in de gaten.

Hoi Christine,

Nee dat doe ik niet dat hou ik voor me zelf  ;D ;D ;D

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Ik heb zojuist ondekt dat Pearl een ei heeft gelegt en hem zeer fanatiek bewaakt dus meschien wordt het toch nog wat hier. Maar laat ze nu maar even met rust.

Groetjes
Ed

hippysuus

Hoi Ed,

Ik liep inmiddels een paar pagina's achter en zat op de pagina met alle vogeltjes in de voliere (die met Wiske en het commentaar hoger kon niet). En ik vond haar zo leuk dat ik meteen dacht dat ik dat moest onthouden om te schrijven.

En dan zie ik een bladzijde later dat ze is overleden :'( Ik vind haar juist zo schattig.

Sorry dat ik je er nu weer aan doe denken maar ik wilde het toch graag even aan je kwijt.

Groetjes,
Suus

Ed

Hoi Roosje,

Bedankt  :D

Hoi Suus,

Ja die mis ik nog elke dag en ik kijk elke dag naar haar broertje maar die maakt het tot nu toe goed. Fluit nog steeds en hoop dat het ook zo blijft.

Groetjes
Ed