29 juni 2025, 08:19:53

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Riane,

Jip de geparelde witmasker is een pop.

Hoi Bonnie,

We wachten het maar af ze mogen het doen en ook binnen blijven. ALs het dan toch echt gebeurt komt het vanzelf in dit dagboek terecht.

Hoi Lin,

Ja jammer maar goed als ik eerder had geweest had ik het andere valkje wat niet kon vliegen ook wel mee genomen. Maar nu is er iemand ander gelukkig.  :-\

Betreft de kuifjes ik ben een goede kapper.  ;D ;D

Groetjes
Ed

Lin

Citaat van: Ed.V op 30 augustus 2005, 18:52:00Hoi Lin,

Ja jammer maar goed als ik eerder had geweest had ik het andere valkje wat niet kon vliegen ook wel mee genomen. Maar nu is er iemand ander gelukkig.  :-\

Betreft de kuifjes ik ben een goede kapper.  ;D ;D

Groetjes
Ed

hihi een goede kapper.. Maar Rianne is erg blij met hem/haar en ze is er echt verliefd op en mag mooi binnen blijven. Leuk dat je hem ook wel had willen meenemen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Lin,

Ik gun het haar wel hoor ik heb er nu 15 en worden er zeker 16 dat is wel zat en de kans dat Silver en Pearl nog een nestje gaan bouwen ziet er groot uit dus het worden er meer als 16 denk ik dit jaar.

Groetjes
Ed

Lin

Ed

Hoi Allemaal,

Vandaag bij thuiskomst van mijn werk kwam ik tot de ontdekking dat mijn lieve Wiske was overleden de tweede waar aan niets te merken was. Echt vreemd morgen gaan we mest naar de DA brengen voor onderzoek want ik wil er toch echt niet meer verliezen.

Rust zacht mijn lieve Wiske.

Groetjes
Ed

Lin

Ach wat een schatje... ik zou inderdaad opsturen. Maar waarom alleen de mest? Veel sterkte hoor, wat erg voor je..

Groeten, Lin

Rianne

Ach het was zo'n mooi valkje... Ik hoop niet dat er iets ernstigs uit het onderzoek komt. :(

Ed

Hoi Lin,

Alleen de mest omdat ze hier niks kunnen met een valkje wat al een paar uur dood is. Als ik een DA vind die het wel kan dan doe ik het als nog. Alleen de mest wordt hier onder zocht voor het geval dat er wel wat aan de hand is.

Hoi Rianne,

Inderdaad ik vond haar het mooiste valkje wat ik had maar helaas ze is er niet meer. En ik hoop het ook niet dat er wat ernstig aan de hand is.

Groetjes
Ed

Christine

wat erg van dat prachtig valkje hopelijk is er niets ergs met haar geweest maar ja toch beter eens laten onderzoeken missschien een ziekte ofzo waar je het niet bij kunt zien maar wel bij kunt laten testen?

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Hoi Christine,

Ik hoop dat ze niks vinden bij de ander in ontlasting en zo ja dat het maar te genezen is.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hai Ed,

DR.Fekd kan volgens mij nog wel secie verichten bij een valkje hoor.
Je moet een dood valkje bewaren in de koelkast en dan alsnog mee naar Feld gaan.
Ik vind het echt triest man, weer een valkje overleden.
En Wiske is nog wel veel te jong om te gaan,

Veel sterkte met dit verlies,

Groetjes,

Natas

Ed

Hoi Natas,

Het is hard aangekomen hoor voor iedereen maar het is gebeurt en nu gaan we de ander heel erg goed in de gaten houden. Bedankt voor e info over Dr. Feld. maar dat is nu telaat in het gevolg zal daar zeker rekening mee gehouden worden maar ik hoop echt niet dat er nog een gaat want dit is echt niet leuk en dan nog zo mooie een jonge valkje. Zoals ik al zij Wiske is echt een kind van me. Maar ja het leven gaat ook verder ik heb er nog 14 waar ik mijn aandacht naar uit moet laten gaan.

Rust zacht mijn lieve Wiske.

ps Uit het mest onderzoek hebben ze niks van wormen of andere vreemde beestjes kunnen vinden. Dus toch nog iets positiefs.

Groetjes
Ed

Christine

ja maar misschien niet via het mest maar via het bloed konden ze misschien toch iets vinden.

rust zacht wiske :( veel sterkte :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Wel apart dat je niks aan ze ziet qua gedrag en qua uiterlijk. Dr Feld is inderdaad volgens velen de beste vogelarts en ook betaalbaar. Volgende keer(wat ik niet hoop) is sectie verrichten een goede zaak. Is iets van 25 euro dacht ik. even wat leuks hoe gaat het met de nieuwe aanwinsten?

Groeten, Lin

~Natas~

Hai Ed,

Gelukkig is er niks vreemds uit het mest onderzoek gekomen.
Maar toch blij ik het raar vinden, een jong valkje dat ineens zonder dat je wat gemerkt heb ineens dood ligt  :'(
Want hoe jong is Wiske nou geworden  ???

En voor iedereen als je audoptie wilt doen bij een vogel dat net is overleden.
Bewaar hem in de koelkast (wel verpakt) en ga dan de volgende dag naar DR.Feld.
Volgens hem zijn alle weefsels en dingen wat hij nog kan onderzoeken nog in tact.

Ed veel sterkte en ik hoop dat hier bij blijft.

Natasja