Een ander forum is gestopt...

Gestart door ingmar, 12 november 2004, 00:49:59

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Paul,

dat was een van de dingen die ik dus gelezen had he :)
Ik vond dat echt niet kunnen hoor..

En waarvoor was dat ook alweer??
Ben dat helemaal vergeten, begon met een meningsverschil ofzo??

Ik vond dat echt niet kunnen hoor ::)

Groetjes, Tara

Sanna

Het nieuwe forum ziet er leuk uit Ingmar! Het is jammer dat het met Parrotfriends zo afgelopen is, na het eerste akkefietje ben ik daar ook weggevlucht ;D...

Groetjes! Sanna

Joyce28

haha,nou je mist er niks aan :D :D :D
en wat is die Shi samen met nog iemand een arrogante tuttebol die je als een klein kind terecht wijst *kotsssss*
Had het al erg snel bekeken daar :P

Mandy

Ik sta er ook niet van te kijken dat het niets meer met het forum is geworden.  ::)
Wel jammer aan de ene kant want er stond wel veel info in en de normale leden hadden ook wat aan elkaars ervaringen. Alleen jammer van dat strenge regime en al die belachelijke onnodige akkefietjes. :(
Maar dat zelfs jij eruit bent geschopt Ingmar, dat zegt toch wel genoeg, dan zijn ze echt te ver gegaan.
Ik ben blij dat je met een normaal forum verder gaat en heb me daarom gisteren ook weer als lid aangemeld. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Hoi hoi,

nog even wat aan jou Ingmar,
ze heeft zichzelf eens lid-af gemaakt en dan weer lid?
Waarvoor was dat??

Het is een forum waarvoor je betaalt, dat wel, maar misschien kon ze iemand anders het forum 'verkopen' zodat de info er tenminste bleef staan :-/

kipparkiet

Tjah... ik heb het er lang volgehouden, maar op de duur werd ik het er ook kotsbeu... Er werd veel te streng opgetreden, ik moest trouwens ook een banner op men site zetten alvorens ik mocht linken enzo... nujah ik ben blij dat ik daar wegben, alhoewel ik het 'design' wel geslaagd vond