15 mei 2025, 03:27:25

eenkennig

Gestart door Daphne, 30 november 2004, 22:25:02

« vorige - volgende »

Daphne

hallo, ik heb en valkje Fifi en ze is 5 jaar, maar ze vind alleen mij lief en leuk, ik mag  haar op mijn vinger en een beetje over haar koppie en buikje aaien, als ik op de bank ga zitten dan komt zij ook, ga ik weg dan gaat zij ook weg :D
Ze vertelt hele verhalen aan mij en wil maar al te graag een kusje :o

ik vind dat natuurlijk hartstikke leuk, maar ja  mijn ouders en broer, die mogen met haar zowat niks doen, me broer mag haar soms een kusje geven, maar dat is ook echt het einde, mijn ouders en broer fluiten ook wel met haar, maar pakken en aaien niet, en wat ik doe doet zij en wat hun doen doet zij niet :)

Ik blij want ik ben gek op 'r, maar doen jullie valkjes dat ook?, of zijn ze helemaal niet eenkennig

bobbie

Hallo Daphne,

Wat een leuke valk die Fifi van je. Die is echt helemaal gek van je.
Ik heb 3 valkjes waarvan er 2 allemans vriendjes zijn. De derde,Pipo, is wat terughoudender naar iedereen, dus ook naar mij.

Wees maar trots op Fifi want ze heeft jou als partner uitgekozen. ;D

Doei, Nel

Daphne

Hoi Nel
Ja, dat  ben ik ook wel hoowr! ;)

Maar tis ook wel leuk zoals jou valkjes allemans vriendjes zijn, ook leuk voor de andere, want ik vind fifi natuurlijk heel lief, maar kwas ook een beetje nieuwsgierig hoe het bij de andere valkjes ging

Groetjes Daphne

Paul

Hoi Daphne,

We hebben hier ook 2 hele eenkennige mannetjes zitten.
De ene trekt heel erg naar mijn vriendin en die komt alleen bij mij als ie lekker geaaid wil worden dat kan ik beter vind ie :-)
Voor de rest vliegt ie me soms gewoon aan om me aan te vallen als ik te dicht bij mijn vriendin kom.
Een ander valkje daar kan ik juist weer alles mee en mijn vriendin kan dan totaal niks met hem.
Dus het is wel normaal je kan er alleen weinig aan doen vaak ze hebben gewoon hun voorkeuren.
Ik heb ook valkjes waar we beide wat mee kunnen doen die kan iedereen gewoon aanhalen en die komen bij iedereen zitten.

Groetjes, Paul