|
Pagina's: 1 ... 12 [13]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Meeting: 22 mei 2005 NOP in Oerle (gelezen 16666 keer)
|
trienke
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Ik wens jullie een prettige dag toe
Groetjes Trienke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Heej jongens!! Het was vandaag HARDSTIKKE leuk in Oerle, ik heb echt genoten van het park! Die volieres zijn fantastisch . Zo leuk dat ene tamme valkje dat bij iedereen kwam zitten. En wat zijn die lorry's een boefies zeg , wel appel pikken, maar op je hand zitten: ho maar! En de papegaaien voliere was ook errug leuk, zo loop je toch nog tussen ze door. We hebben nog zoveel mazzel met het weer gehad ook . Ik heb alleen geen kangeroo's gezien... Maar volgende keer als ik terug ga... dan neem ik 3 kilo appels mee en een hele zak cedernootjes hahaha!!! Ik ben alleen de rest vrij gauw kwijtgeraakt , maar ik heb toch een hele gave dag gehad hoor!
Groetjes van Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rox4nne
Gast
|
Hai allemaal,
ik kom net bij Peter en Lique vandaan, en ik zei toen ik weg ging: "Als ik thuis ben, loop ik rechtstreeks naar de slaapkamer en dan plof ik neer..!"
Maar door de buitenlucht fietsen, maakte mij iets wakker en ik wou sowieso nog even Peter en Angelique heel erg bedanken voor dit dagje uit, heb me erg vermaakt! Ook Fred en Irene! (En nog heel erg bedankt dat ik niet "echt aanhang" was ) Ik vond het erg leuk om iedereen te zien en mee te maken 
Ik heb ongeveer 200 foto's gemaakt  Ik heb me uitgeleefd! Patries, dankje dat je nog bent gekomen 
Anyway Peter en Lique, ik ben blij dat ik mee ben gegaan! Dikke dankjewel! 
Liefs en MOSSELS! Roxanne
PS. WELTERUSTEN!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Irene
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

www.valkparkiet .com
|
OOk ik heb me super vermaakt gister!! wat was het gezellig. Iedereen enorm bedankt daarvoor, speciaal peter en lique . En Roxanne, ook wiji vonden het heel gezellig en je was helemaal geen aanhng hoor. MOSSEl  groetjes,irene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo alemaal,
Ik ben druk bezig om foto's gereed te maken voor de website van het NOP, als jij ook foto's wil mailen dan dat. Bij "Over valkparkiet.com" zal ik dan ook jouw foto's plaatsen.
De foto's mogen verkleind zijn, maar niet kleiner dan 450 pixels breed. Je mag ook gewoon grote foto's sturen. Als ik minimaal 20 foto's ontvang van jouw dan maak ik een pagina aan met jouw foto's. De email mag maximaal 15 mb groot zijn, maar de meeste providers ondersteunen maar 5 mb.
Je kunt je foto's sturen aan info@valkparkiet.com
We hebben nu al foto's van: Ons zelf natuurlijk  Roxanne Cor en Petra
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 ... 12 [13]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.108 seconden met 19 queries.
| |
|