|
Pagina's: 1 2 [3]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Foto's meeting 2005 NOP!!! (gelezen 3773 keer)
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Mandy,
Hahaha ik zie bij de email of het gelukt is met foto's 
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Hier komt mijn bijdrage. Het duurde even langer, want o ouderwetse ik, heeft nog geen digi camera ...
Dit is het eerste deel, de rest haal ik morgen bij de fotograaf op.
Eén van de kaketoe's die er nog mooi uitzag in het begin van het park:

De parkietenvoliere:

De flamingo's (heeft iemand een heggeschaartje?? ):

De papegaaienvoliere:

Wie o wie vindt ALLE papegaaien?? (nee, niet die rare vogel... )

De volieres bij de kinderboerderij:

De kinderboerderij (let vooral op de beauty ):

En nog een mooie fazant:

Zo, dat was het voor nu. Er komt nog meer aan, maar dat moet ik eerst weer even scannen.
Groetjes! Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Hai Bianca,
Nee, de kwaliteit gaat niet door het scannen achteruit maar door het verkleinen zodat ze kleiner dan 60kb worden. En volgens mij worden ze door de site ook nog eens een keer verkleind zodat ze goed op de pagina passen. Want als ik ze op mijn pc op 100% bekijk zijn de meesten veel groter dan hoe ze op de site staan. Maar als je wil kan ik je onverkleinde foto's mailen. Ben jij dat soms met die groene halsbandparkiet op je hand? Daar heb ik er twee van. Zeg maar...
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaimy_en_Viggo
Gast
|
Hey Iedereen,
Whaaaa!! Wat gaaf allemaal..echt balen dat ik geen tijd had..en de berichtjes nooit gelezen  maar goed..ik kan gelukkig wel van de mooie foto's genieten! waar zijn jullie geweest? want ik ga er ook zeker een keertje heen..die zonparkieten...zucht!! geweldig dat ze allemaal zo tam waren..en sommige alleen op zoek naar een stukje vlees (beterschap mandy )
Dikke Kus Jaimy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rox4nne
Gast
|
Hallo!
Ook ik heb nog foto's van de meeting, alleen die dag daarna vloog mijn Littletje weg, dus ik ben wat later. het heeft een tijd geduurd tot ik ze allemaal had omgedraaid en ze op internet had gezet, ik heb er ook een "paar" niet zo mooie weggelaten, maar het zijn er nog wel 137 
FOTO'S MEETING NOP 2005
En ik heb ook nog heeeeeeele leuke filmpjes!! Dit filmpje is van onderweg naar het NOP, plaspauze! Toen hebben we van de natuur genoten en kikkers gekeken  KWAAAAAAAAK
Gek hè, dat al die lieverds ineens naar je toe komen als ze nootjes zien? Volgens mij staat het niet op het filmpje, maar ze waren heeeel goed in het zeggen van: "LEKKER HÈ?" En dan moest je ze wel 1 geven! GAAI INVASIE!
Dit is toch zo'n lekker ding! Het filmpje duurt wat langer met laden, maar dat komt omdat als ik het kleiner maakte het niet meer leuk was. Let op hoe ze me volgt, sneaky in de gaten houdt.. en uiteindelijk.. verleidt  HALLOW!
 Ook de speeltuin werd goed gebruikt  Lique en Petra: WHAAAAAAA!!!
Naaaah, het was echt super, vond het erg leuk om mee te maken!
Alsnog bedankt lieve Peter en Lique!
Liefs, Roxanne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urban Leopard
Gast
|
Geweldige foto's Roxanne. Ik heb ook erg moeten lachen om dat fimpje van Petra en Lique, de ware aard komt daar weer boven 
Liefs,
Cor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Jaja, ik geef het toe, het was effe wachten... Maar ik heb het 2e deel van de foto's gescand!! (nooit gedacht en toch gekregen )
Ok, daar gaan we.
Na de kinderboerderij kregen wie die mooie adelaars (die naar mijn bescheiden mening helaas toch in een veel te kleine voliere zaten.... , maar je moet wat):

Prachtige beesten!
Daarna nog wat pepagaaien, maar deze vond ik toch wel heeeeeel lief :

... en een paar kroelende kaketoes ...

En toen weer terug naar de vijver, de andere kant langs. Eerst een paar mama's + kroost:

... een schildpad ...

En natuurlijk nog een bambi, je struikelde bijna over die beesten :

O ja, toen kwamen we weer langs de flamingo's :

... en toen een nieuw domein: binnen! Hier is Ouwe Jan, de arme schat. Ik hoop dat hij nog een leuke oude dag heeft, maar ik denk het wel :

En toen zag ik deze dingen in de struiken rondscharrelen. Vrienden van mij hebben ze ook in de voliere rondlopen, die heten Roelie en Troelie. Dus bij deze: Roelie & Troelie :

En wat doen we met de souveniers?? :

Jullie begrijpen het, na zo'n lagen dag van fantastisch weer, een hoop gezelligheid en veel lopen, gaan de voetjes van de vloer:

Doei allemaal! Tot de volgende keer! 
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 2 [3]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.118 seconden met 21 queries.
| |
|