29 maart 2024, 14:14:04

???

Gestart door Karin, 22 november 2004, 01:58:59

« vorige - volgende »

Karin

Ok, wie gaat me dit uitleggen  ;D Ik heb een bont geparelde man en een geparelde pop, split bont. Hun enige jong is dus bont ! En niet bont gepareld zoals ik dacht. Het had een geel kuifje, dus van dat bont was al snel duidelijk, maar ik ging er helemaal van uit dat het parels zou hebben, omdat beide ouders dat zijn. Nou, geen pareltje te ondekken tussen de grijze veertjes  ::) Het is nu op de rug al grotendeel bevederd, dus ik verwacht niet dat er nog ergens pareltjes te voor schijn komen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Hoi Karin,

heb je die bont geparelde man al van voor zijn eerste rui? Dus dat je nog overduidelijk zijn parels zag?
Want het kan zijn dat dit een bonte man is split gepareld, en dan lijkt het vaak ook echt of het valkje gepareld is geweest, dan zie je vage parels, ik heb hier wildkleuren en een witmasker waarvan je dat echt zou denken maar ik heb ze van jongsaf aan dus ik weet hun mutaties zeker.

Het enige wat dus eigelijk zou kunnen is dat jouw bont geparelde man eigelijk gewoon bont is split gepareld.
Moest hij bont gepareld zijn zou je geen bonte jongen verkrijgen maar bont geparelde idd.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Karin,

De uitgerekende resultaten zijn de meest mogelijke maar er kan natuurlijk altijd iets anders gebeuren zodat er iets ontbreekt of er spontaan iets bij zit wat beide ouders niet hebben.
Dat is juist wel leuk je kan altijd een verrasing erbij hebben zoals in jouw geval nu.
Of het moet zo zijn als Tara zegt dat de man niet echt gepareld is alleen split ervoor maar dat weet je zelf het beste denk ik.
Ik kwam met puzzelen ook niet op alleen bont uit met de mutaties die jij aangaf :-)

Groetjes, Paul