27 april 2024, 22:30:44

inca

Gestart door bannanne, 16 september 2004, 21:47:08

« vorige - volgende »

bannanne

ok mensen hier komt m'n dagboek over inca m'n nieuwste aanwinst en hoe alles met hem gaat,
even als inleiding hoe hij hier terechtgekomen is
4 september..., eindelijk hij zal er bijna gaan wezen,m'n verlaatte verjaardagscadeau.
wachten kan lang duren zeker op iets prettigs wachten, nu ja ik mag niet klagen we zijn er bijna

4 september, ik kom thuis met m'n nieuwste aanwinst inca, het is een geparelde witmasker man, 'kverheug me er al op om hem tam te maken
[shadow=red,left,300]4 september tot 14 september, het is is stil in parkietenland, blijkbaar moet hij lang wennen, maar lichtjes aan begint hij te reageren op z'n naam[/shadow]
15 september, 'kbesluit na lang oefenen op het opstappen op de vinger in de kooi hem eens te laten vliegen in de kamer wat blijkt, 'khaal hem iut de kooi op m'n vinger en hij blijft daar zo'n minuutje half op m'n vinger zitten :o was ik nog al verschoten, totdat hij besloot eventjes zijn veren te strekken en ging dan weer simpel op de vinger zitten en perfect het kooitje binnen

vandaag 16 september,
'k kom thuis van school, eet op m'n gemak en maak me klaar voor de training, daarna mag hij nog eens bij mij komen vleien en dan zal het tijd zijn voor z'n tukje

foto's volgen later, vriendelijke groetjes van bart

Paul

Hoi Bart,

Fijn dat het al zo goed met Inca gaat als ze eenmaal al op je vinger willen zitten ben je al een aardig eind op weg :-)
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Succes met de training het ie  leuk om te volgen hoe dat verloopt.

Groetjes, Paul

bannanne

zal de update eens verder zetten
de laatste 3dagen zijn niet zo vee gebeurd, veel werk gehad voor school enzo
daarmee ga ik em vanavond eens goed verwennen zie, zal ondertussen proberen foto's te trekken
see you later

Tim

 :) Hoi Bart
Het lijkt me erg leuk om dit verhaal te gaan volgen en dat ga ik dus zeker doen
Groetjes Tim


bannanne

laatste update van gisteren, was 'k me weer eens een hoedje geschrokken , in de kooi wou hij er totaal niet uit en eens er uit zat hij steeds bij mij, hij heeft op m'n schouder,hoofd,vinger,arm gezeten
d8 ik laat ik een paar foto's nemen en hier is dan het resultaat







dit is het dus voor vandaag morgen nieuwe update mssch als ik niet te laat thuis kom van training
groetjes

Tim

Hoi Bart
Wat leuk dat hij/zij zo bij je zit, en erg leuke foto's
groetjes Tim en Stompie


bannanne

nieuwste update,
vandaag heeft hij zowaar eventjes in de grote ruimte of de living genaamd gevlogen  ;)
hij wordt supertam hoor
de foto's volgen eerst nog eventjes resizen

bannanne

eindelijk kan ik weer op het forum
pc was half gecrasht
zal dan nog paar foto's zetten van inca,
het wordt een echt mannetje
is ondertussen supertam
en soms spelen we verstoppertje
als ik kan zal ik eens tonen adhv foto's
hij verstopt zich steevast onder m'n visserhoedje :P
snel gevonden natuurlijk  ;)

bannanne

15 november 2004, 22:12:14 #8 Last Edit: 9 februari 2006, 11:10:48 by *Marianne*
hey zoals beloofd komen hier de foto's te staan,
helaas nog niet met de vissershoed aangezien de batterijen plat waren



groetjes bart

Dagboek gesloten, er is een jaar niet ingeschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne