20 april 2024, 00:07:00

bijten

Gestart door bijten en onderhoud, 20 november 2004, 14:31:41

« vorige - volgende »

Kilian

hallo Rist, :)

Leuke namen ik hoop echt dat je valkjes krijgt hoor!!!!!!!!
Veel geluk en blijven zagen é!!!!!!
groetjes, Kilian

Rist

ey  Kilian  

Merci eh Kilian ma moeke ze ik was aant zagen en moeke zei ja tis al goe!!!!! :D ::) :P  

Ma ik moe nog aan u iet vrage ma da doen we wel is o de chatbox é?


greetz  RIST

Ed

Hoi Rist,

Zeg maar tegen je moeder dat ze echt lief zijn en je er veel plezier van heb. Ik had er twee en nu vijf zoals je ziet en dat binnen 2 maanden en ik ben bang dat er nog meer volgen. Want ze zijn echt te gek maar als het kan zou ik er twee nemen dat is gezelliger voor het valkje en voor jouw. Je heb er weinig last van en je kan met ze lachen. Dus moeder kom op en geef Rist zijn valkjes daar doe je hem en je zelf een groot plezier mee.

Groetjes
Ed

Kilian

Hallo Rist, ;)

Kan je vanavond om 19:30 of vroeger op de chat komen??
Als er dit nog mensen lezen kom dan ook naar de chat we maken er een gezellig boeltje van!!!!!!

Groetjes,  8)Kilian8)

anja hopman

hoi paul,

ik heb een tam valkje en hij kom er veel uit maar zodra hij in de gate krijg dat hij in zijn kooi moet gaat hij ons bijten en ook gemeen hard hoor is hier wat aan te doen?
beertje

Paul

Hoi Anja,

Ik denk dat het valkje het een beetje als straf ziet dat je hem in de kooi doet.
Wat je kan proberen is elke keer als je hem in de kooi doet wat lekkers geven.
Dan weet hij dat als hij in de kooi gaat een beloning krijgt en zal dan niet meer zo bijten.
Je kan bijvoorbeeld niet elke week een hele treng trosgierst geven maar elke dag een klein stukje wat je dan geeft als hij de kooi in moet.
Dit kan soms heel erg goed werken.

Groetjes, Paul

Rist

27 februari 2005, 14:43:47 #36 Last Edit: 28 februari 2005, 07:06:59 by Paul
hallo

krijg mss een buiten voliere!!!!!!!!en ga dan valkjes kopen bij antoin!! wel nog een jaartje wachten ben bijnavan allergie af!!! tof tof  ultratofen ik ga ze denzel en misty noemen ofwel kosmo en wanda al ik  er koop ga het denk ik wildkleur man en witmasker gepareld pop zijn! 8) kan ni wachten

grtz  Rist