7 mei 2025, 19:38:08

naald en draad

Gestart door Lique, 3 maart 2003, 16:49:51

« vorige - volgende »

Karin

nog een testje voor jullie:
Houdt de naald en draad eens boven de tafel en denk je goed in dat hij rondjes gaat draaien....
Als dat lukt denk dan dat hij heen en weer gaat slingeren..
zo kan het dus ook.
Ik zal niet beweren dat het onmogelijk is, maar ik heb zelf ervaren dat je de beweging van de draad kan beinvloeden. Dus of het nu werkelijk zo efficient is...?
De beste manier om er achter te komen is volgens mij nog steeds kijken naar het gedrag en z'n uiterlijk
                              Karin

Chewy

3 mei 2003, 21:15:44 #16 Last Edit: 3 mei 2003, 21:17:36 by Chewy
Even natuurkundig gezien:

Wat je aan het doen bent is negatieve en positieve energie met alkaar in aanraking laten komen. Net als een magneet. Of een kompas. Of statische voorwerpen. Het kan dus wel degelijk! De reden dat het boven je meubels ook gebeurd is omdat ÁLLES een elektrische lading heeft. Alleen bio-energie geeft veel meer energie dan dode energie. Dus je kan niet zeggen van een bank: "oh, deze is vrouwelijk. Kijk en deze is mannelijk". Onzin. Bij dieren wel. Mannen en vrouwen hebben een hele andere energieveld. Het kan dus. Maar het is natuurlijk wel een primitieve vorm, hou daar rekening mee! Het kan de volgende keer heel anders zijn. Een goedkope compas werkt ook minder nauwkeurig als een dure. Hoe het voorwerp beweegt, hangt af van de energievelden. Dus even kijken hoe het voorwerp bij jou beweegt bij een geslacht die je al zeker weet. Dan weet je wat het is wanneer het bij een ander dier ook zo beweegt. Beweegt het voorwerp anders? Dan is het van een ander geslacht. Ik zal het zo ook eens doen.

Groeten, Chris.

Chewy

Haha laat maar zitten... :P.

Fido vliegt ervoor weg hihi. :D.

En bij mij komt het overigens ook overeen hoor. Bij mij werkt de methode.

Jaimy_en_Viggo

hallo,

nou gelukkig dat het bij jou werkt, chris!!  :D ik heb het ook gedaan bij Viggo, mijn cavia en mijn zelf..het klopte allemaal, dus morgen ga ik het proberen bij het valkje van mijn tante..die wist nog niet wat het was!! hehe!! leuk!!

groetjes jaimy en viggo!

Barbara

Karin, ik sluit me aan bij jou! Als je al zo goed als zeker weet wat het is, of je wilt dat het een pop is of een mannetje, dan beweeg je de draad denk ik zelf. En als je een valkje hebt waarvan je het echt niet weet, kun je het niet controleren... Enige echte test is natuurlijk een valkje van wie de tester het niet weet, en de eigenaar het wel 100% zeker weet.....

Ff voor de duidelijkheid: ik geloof wel dat de magenetische velden van popjes en mannetjes anders zijn, dus dat het zou kunnen werken, maar dan eerst bovenstaande test doen, liefs meerdere keren, want er bestaat ook nog zoiets als toeval (50% kans dat het juist is is natuurlijk vrij hoog). Niettemin ga ik het zo proberen natuurlijk het blijft grappig om te doen! Morgen ga ik kijke nof ik mijn sceptische vriend kan overhalen het volgende te doen: ik hou met mijn ogen dicht de draad in de lucht en hij houdt er Dimi (man) of Croky (pop) onder, kijken of t klopt! Alhoewel ik van beide niet 100% zeker ben... En natuurlijk komen de energievelden van mijn vriend er dan ook weer bij....

Barbara

Ben ik weer.... ik heb dus eerst de test gedaan van Karin, oftwel, gewoon boven iets laten hangen en dan laten draaien of slingeren door het te willen.... eng genoeg werkte dat!!! Zelfs zo goed, dat ik de naald niet eerst stil hoefde te laten hangen, bijna griezelig. En echt, binnen een paar seconden deed ie wat ik wilde. Ieks.... Daarom heb ik het maar niet getest op de valkjes, dat zou ik dan toch zelf doen denk ik. Morgen maar vriendje vragen om te helpen. Ik laat hem pendelen zonder dat ie weet wat draaien en slingeren betekent! Ben benieuwd.... Hij is zo skeptisch dat ie het vast niet gelooft als t werkt, maar dan weet ik in elk geval meer  ;D