28 maart 2024, 17:16:30

Valk zoek

Gestart door Richard, 2 maart 2003, 19:27:37

« vorige - volgende »

Richard

Dat was even schrikken vandaag :o

Jarie en Tommie zijn leuk aan het spelen, en ik ga even naar boven om de wasmachine leeg te halen. Weer beneden gekomen hoor ik Tommie heel hard brullen, maar van Jarie geen teken van leven. Waaris Jarie???????? Ik roepen en zoeken maar niets hoor. Ik knijp hem nu echt wel een beetje, wat is er aan de hand, waar is mijn witje. Normaal gesproken wanneer ik roep komt Jarie meteen naar me toe. Ik heb het hele huis overhoop gehaald maar ik kan hem niet vinden. Ik zak als een pudding neer op de bank, ik ben echt in paniek nu. Maar wat hoor ik toch in die chipsbak. Ja hoor het is Jarie. Mijn witte chipsverslaafde is in slaap gevallen in de chipsbak. Ondanks alle comotie ben ik hartstikke blij dat ik hem heelhuids (en volgevreten) terug heb gevonden. Tommie heeft Jarie ook in de gaten gekregen, en neemt ook even een zweefduik in de chipsbak. Ik heb de chipsbak nu maar voorzien van een deksel, want ik ben me echt kapot geschrokken. De boeven zitten nu weer gewoon met z'n tweetjes boven op de kast, en begrijpen niet waar al die paniek voor nodig was. Gelukkig eind goed, al goed.

Groetjes en kuifjes,

Jarie, Tommie en de baasjes Nanny en Richard. :D :D

Tara

Haha Richard, leuke valkjes heb jij zeg! Wat een geluk dat je Jarie terug gevonden hebt, hij heeft waarschijnlijk niet veel meer gegeten daarna :D

Groetjes, Tara

Mirjam-Moniek

Richard, ik ken dat gevoel.
Ik heb een keer gehad dat mijn vogel schok van mijn mobieltje dat af ging. Ik hoorde hem opvliegen, maar zag niet waar hij heen ging. Opeens zag ik hem nergens meer. Ik dus overal kijken, maar ik zag hem maar niet. Ik begon al te denken hoe hij ergens was neergestort en zich ernstig had verwond. Ik riep hem, maar geen antwoord natuurlijk. Ik begon zelfs te denken dat hij dood was. Na lang zoeken zag ik hem opeens zitten. Gewoon voor het raam, verscholen achter het gordijn.  

Richard

Hoi Tara,

Je zou inderdaad denken dat ze geen honger meer zouden hebben. Maar die schrokop van ons is er alweer vandoor met een spercieboon. Er is op dit moment een zware strijd gaande wie de spercieboon op gaat eten. Op dit moment is Tommie de gelukkige winaar. Maar dat zal wel niet zo lang meer duren, want als Jarie ziet dat Tommie even niet oplet is hij de spercieboon weer kwijt. Die boeven van mij gaan voor de rest van de dag op water en brood. Want ze hebben wel weer genoeg gestolen voor 1 dag. Maar ik kan nooit echt boos worden op die kleine monsters.

Groetjes en een kuif,

Jarie, Tommie en Nanny

yentl

Hahaha :D! Jou valkparkieten zijn echte lekkerbekken zeg! Het is inderdaad niet leuk als je je valken echt niet weet zitten. Gelukkig maar dat er chips bestaat.

groetjes van Yent'l