kan ik overstappen op een lepeltje ?

Gestart door sharin, 30 januari 2005, 13:50:21

« vorige - volgende »

sharin

goedemorgen, nou ik probeerde een foto te plaatsen maar die is te groot en ik weet niet hoe ik hem kleiner kan krijgen  :(
met dodo gaat het erg goed hij is alweer 6 gram aangekomen en weegt nu 76 gram het eten gaat ook super goed van het lepeltje hij valt er gewoon op aan en is moeilijk in bedwang te houden  :D
zodra ik door heb hoe ik een foto moet verkleinen zal ik hem plaatsen.

groetjes sharin

ep

hoi hier een link dit kun je downloden en je foto verkleinen heel makkelijk ik stel het altijd in op 40 procent succes.
http://www.showyourphotos.com/photoresizer_free.html

sharin

hoi ep, dank je wel maar de link werkt helaas niet  :(

groetjes sharin

sharin

hoop dat het gelukt is het is de kleine in het bakje toen was ie 11 dagen oud zal vanavond proberen foto van vandaag erop te zetten.

groetjes sharin

ep

en die grote is dat de moeder?
Wat heeft die precies aan de zijkant het lijkt wel of deze vogel kaal is.

sharin

die andere is dopey een jong van een ander koppeltje en het klopt dat deze kaal is op dr koppie ze is geplukt door dr moeder.

groetjes sharin

ep

Echt zielig ik vind haar of hem wel heel mooi hoor.
Wat is het ja ik heb er niet zoveel verstand van.
Maar de kleuren vind ik heel mooi.

sharin

10 februari 2005, 16:59:14 #22 Last Edit: 10 februari 2005, 16:59:39 by sharin
weer een kleine update van dodo het gaat erg goed met hem en hij weegt 98 gram. hij zit nu met dopey samen in een kooi zodat hij dingen kan leren van haar ik heb nog wel de warmte lamp erboven hangen.

op deze foto was hij precies 4 weken oud
en dopey is een wildkleur geparelde valkparkiet

groetjes sharin

Paul

Hoi Sharin,

Wat goed dat hij zo goed gaat ondanks een slechte start bij de ouders.
In elk geval heb je alles prima gedaan anders redden ze het niet.
Zogauw ze veren hebben kunnen ze zichzelf warm houden en kan je de lamp ook af bouwen.
Alleen zorgen dat het in de ruimte niet al te koud word maar bij kamertemperatuur is het geen probleem.

Groetjes, Paul