3 augustus 2025, 12:11:26

Valkparkieten kalender

Gestart door Peter, 8 november 2004, 01:56:56

« vorige - volgende »

luukluuk

nou ik heb hem al heel lang hoor en echt geen virus
heb trouwens een hele goede virus scanner
trouwens moet ieder toch zelf weten wat hij doet !
de een dit en de ander dat ?
ik ga geen hoop geld er voor betalen ,
wij hebben ook een omgebouwde ps2
het leven is al duur genoeg met 3 opgroeiende kinderen
gr Margot
maar ieder zijn eigen mening hoor !

Paul

Hoi Rene,

Spyware en virussen krijg je vanzelf wel als je msn plus installeerd bijvoorbeeld en dat is juist legale software :D
Als je Paint shop pro van de site van de maker haalt is het gratis en ook zonder virus en je kan 60 dagen lang knutselen en het dan kopen bijvoorbeeld.
En spyware voorkom je helaas niet dat komt vanzeld tijdens het surfen al binnen helaas :-(
En niet iedereen weet helaas het bestaan van AdAware en andere  anti spyware programma's een virusscanner hebben velen al wel.
Maar zolang een spel of programma heel duur is zal er altijd illegale software blijven.
Als de makers een programma 10 euro maken word er zeker 10 keer zoveel van verkocht en is de illegale markt van weinig nut meer.
Ze verdienen dan hetzelde als 10 keer minder cd's verkopen voor 100 euro.

Groetjes, Paul

Rene

Hoi,

De discussie gaat hier behoorlijk off-topic, heeft niets meer met de kalender te maken, en wat mij betreft houdt het hier op. Iedereen moet voor zichzelf weten wat ie doet; mijn eerdere punt was vooral dat je (naar mijn mening) niet op dit forum moet gaan praten over hoe je software waar normaal voor betaalt moet worden gratis in je bezit kunt krijgen of eeuwig werkend kunt houden. Als je iemand wilt "helpen" doe dat dan door een prive IM te sturen.

Je moet je ervan bewust zijn dat iedereen de discussies kan volgen, dat er geautomatiseerde software bestaat die alarm belletjes doet afgaan bij vooraf ingestelde trefwoorden, en dat je gegevens worden gelogd. Als ze willen kan de politie zo via de providers acherhalen wie je bent! En dan kan die supergoedkope verzameling software, muziek en films ineens behoorlijk duur uitvallen ;D :P

En virusscanners lopen per definitie achter de feiten aan, pas als een virus opduikt en zich wijd verspreid heeft, kunnen de anti-virus makers hun software aanpassen. Vaak is het dan al te laat, dus ook hier geld, Voorkomen is beter dan genezen.

Groetjes,

-- Rene

Peter

Hoi,

Ik kan het topic ook opsplitten in twee delen, 1 in de duscuusie over de software en de ander in de kalender zodat alles weer"on"-topic is.

Groetjes,
Peter

Sanna

Ga je in dit topic trouwens een link plaatsen wanneer we voor de foto's mogen stemmen of ga je dat met een banner op de site zetten? En heb je nog foto's nodig trouwens?

Groetjes! Sanna

Peter

Hoi allemaal,

Hierbij een paar voorbeeldjes het is nog niet de uit eindelijke versie maar toch:

Irene

Hoi Peter,
je bent er maar druk mee! Ziet er ontzettend leuk uit! Vooral Koffiie, thee en suiker; moest er erg om lachen! :D ;D
Maar nogmaals.. heb je nog foto's nodig, of kom je er bijna in om?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Peter

CitaatHoi Peter,
je bent er maar druk mee! Ziet er ontzettend leuk uit! Vooral Koffiie, thee en suiker; moest er erg om lachen! :D ;D
Maar nogmaals.. heb je nog foto's nodig, of kom je er bijna in om?
groetjes, irene
Hoi Irene,

Ik kan nog wel een paar foto's gebruiken. Veel binnengekomen foto's zijn te klein van formaat, als we die gaan printen heb je borduurmodel en andere foto's zijn wel groot maar staat het valkjes er in het geheel op en ergens midden in en heel klein. Die vallen ook af want het valkje vindt niet meer terug.

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Ik heb kleine foto's gestuurd maar erbij gezegd dat als ze leuk zijn dat ik dan de grote versie kan sturen.
Maar ik kan je ook even de grote versie meteen sturen als dat beter is want op een gegeven moment kom je niet meer uit die berg foto's denk ik.
Is dit trouwens een verjaarskalender omdat de dagen er niet bij staan?

Groetjes, Paul

syllie

de proefversie van de kalender vind ik erg leuk!! ;)

groetjes sylvana

Peter

Hoi Sanna,

Er zijn nu nog te weinig bruikbare foto's voor een poll. Ik heb nu 9 goede foto's.

Groetjes,
Peter

syllie

er zijn nog weinig bruikbare foto´s wordt er gezegd, maar vanaf wanneer is een foto bruikbaar? er wordt over dpi gesproken, maar wat is dit en hoe kan ik dit nakijken dat mijn foto´s die hoeveelheid dpi wel hebben?
mijn fototoestel heeft 3megapixels is dit voldoende? ik heb al een paar foto´s opgestuurd en bericht terug ontvangen dat jullie ze binnen hebben. zijn de mijne evt. bruikbaar?

groetjes sylvana

Andrea

Hoi Peter,

Ik heb net 4 foto's opgestuurd (groot formaat, hoge resolutie) naar info@valkparkiet.com. De leukste vind ik zelf is die van Binkie en Sparkle die elkaar kussen (zie mijn handtekening).
Ik ben benieuwt naar de uiteindelijke versie van de kalender.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Peter

CitaatHoi Peter,

Ik heb kleine foto's gestuurd maar erbij gezegd dat als ze leuk zijn dat ik dan de grote versie kan sturen.
Maar ik kan je ook even de grote versie meteen sturen als dat beter is want op een gegeven moment kom je niet meer uit die berg foto's denk ik.
Is dit trouwens een verjaarskalender omdat de dagen er niet bij staan?

Groetjes, Paul
Hoi Paul,

Ik heb even zitten zoeken maar wil je de grote formaten mailen anders?

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Ik zal ze even opzoeken en alsnog nasturen er zaten een paar leuke bij ik heb de leukste die kalender geschikt waren uitgezocht toen.
Want alle foto's zijn leuk maar op een kalender moeten de toch wel wat specialere foto's natuurlijk :-)

Groetjes, Paul