16 april 2024, 08:47:41

Allemaal tam!!!

Gestart door yentl, 1 maart 2003, 19:12:39

« vorige - volgende »

yentl

Hallo allemaal :),
onze grootvader is vandaag 4 van onze valkjes komen kortwieken (de veren groeien wel terug aan natuurlijk). Het waren Breezer, Kyra, Sparkel en Boing. Flupke en Quick zijn levenslang gekortwiekt al lang geleden :'(. Maar daar gaat het niet over, we hebben deze 4 binnengenomen en ze kwamen al direct op onze vingers zitten. Vooral Breezer (erg raar) en Kyra waren erg goed. Sparkel was al tam daarvoor maar zo is hij nog tammer geworden :). Alleen Boing was een beetje stilletjes, maar hij was ook niet bang. Nadien konden we natuurlijk wel het boeltje opkuisen :D. Morgen gaan ze terug mee binnen ;).

groetjes van Yent'l

Peter

Hoi Yent'l,

Hoe is het vandaag gegaan nu ze naar binnengekomen zijn?

Groetjes,
Peter

yentl

Hoi Peter,
vandaag ging het heel goed. We hebben Kyra, Sparkel en Breezer binnengezet, boven bij de computer. We zijn dan naar hier gesurft en we hebben de liedjes opgezet :). Maar ze waren spijtig genoeg nogal slaperig :(. Toen haalde ik ze uit de kooi. Ik begon Kyra over zijn kopje te aaien en ik wist niet dat het zo'n flodderaar was :D. Sparkel werd al een beetje jaloers. Breezer durft niet zo goed bij mij in de buurt te komen maar bij zijn eigen baasje, mijn zusje, wel.

groetjes van Yent'l

Jaimy_en_Viggo

hallo,

fijn dat het nu beter gaat!  :)
ik heb mijn valkje ook gekortwiek, maar hij vliegt net zo vrolijk rondjes door de kamer, maar hijs wel een stuk tammer geworden! dus dat is een plus puntje! ook als een valkeje nat is schijnt hij opeens tammer te zijn..dus iedereen die zijn valkje tam wilt hebben, lekker mee onder de douche!!  ;)

groetjes Jaimy en Viggo! :-*

Barbara

Dat klopt, van dat nat zijn! Ik heb zo mijn nieuwe valkje snel tan gekregen; lekker douchen en snel oppakken (dat vond ze sowieso niet zo erg) en dan op je vinger laten zitten. Ik had t idee dat ze door die nattigheid een beetje onzeker was, dus het kroelen maar over zich heen liet gaan, nu weet ze in elk geval dat t lekker is en dat ik dat haar kan geven! Sinds die dag is ze echt supertam.

Jaimy_en_Viggo

hallo,

Ja, zo heb ik Viggo ook tam gekregen. Heel raar wel. ??? Ik had hem eindelijk op mijn vinger en hij was behoorlijk smerig, dus oke, hij zit u op mijn vinger, laat ik hem maar snel wassen. Op het moment dat hij een beetje nat was, ging het goed en nu nog steeds!   :)

groetjes Jaimy en Viggo!