28 april 2024, 01:54:11

Ren

Gestart door Lique, 4 november 2004, 00:03:53

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Vanmorgen heb ik gewerkt, wat erg vermoeiend was.
Ik ben half ziek (alweer :-X) en vannacht heel weinig geslapen, omdat ik toch een paar keer uit mijn bed ben gegaan, om te kijken hoe het met Ren ging.

Toen ik van mijn werk weerkwam, vreesde ik het ergste, maar ik deed de deur open, en toen ik hem zag zitten, viel er echt een last van me af. Hij zat op de bodem van de kooi.
En hoe hij je dan aan zit te kijken :P, echt zo van, "ja, wat moet je nou?"

Hij klimt soms zelf ook naar boven, en wil op de bovenste stok zitten, dat gaat hem goed af.

Omdat hij nog niets gegeten of gedronken heeft, heb ik hem water en pap gegeven. Dat was een regelrechte ramp. Hij weet dondersgoed wat hij wel en niet wil, en eten van mij, dat is wat hij dus echt niet wil.

Wel viel me op, dat na het water geven, dat hij wat rood vocht uit zijn snavel liet lopen. Dat is geen goed teken, want dat betekent, dat hij nog steeds of alweer wat bloedt.

Zijn ademhaling is ook nog erg slecht en hij rochelt ook wat.
Er zal wel troep in zijn longetjes zitten :-/

Ook heb ik naar Feld gebeld, om door te geven, dat hij nog steeds leeft, en de hele situatie uitgelegd hoe het nu gaat.
Ik mag hem ook antibiotica geven.


Wel begint hij wat krachten terug te krijgen, zijn snavelkracht heeft hij iig weer terug :D Hij heeft me flink gebeten, maar ach, bij mij geneest het wel en het doet maar eventjes pijn.
Wie weet wat voor'n pijn hij heeft...

groetjes Lique

Paul

Hoi Lique,

Dat klinkt in elk geval positief en dat er wat bloed tijdens het watergeven terugkomt kan natuurlijk komen doordat hard geworden bloed wat oplost en dan komt het in het water.
Een goed teken is ook wel dat ie nu weer harder kan bijten :-)
Hopenlijk gaat het nu alleen maar beter met hem.

Groetjes, Paul

Irene

 :o Wat een kanjer en een doorzetter die ren!!! Hopelijk komt hij nog meer op krachten, maar wt een kanjer is hij nu al zeg!!! :o Met recht past hij in het rijtje vban jullie andere dappere kerels, zoals Jaco en Pino; die hebben ook moeten vechten! Hihih; hopelijk bijt hij je no veel meer lique :D ;D; is idd een teken dat hij weer krachten heeft en er nog mee bezig is.
Sterkte.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Ria

Hoi Lique, en Peter,

Pffff, dit is weer niet niks. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat hij het redt.

Groetjes,
Ria

Sanna

Jeetje zeg! Hij is er nog....  :-X. Ik durfde vanochtend nog niet te reageren, het kon net zo goed even een laatste opleving zijn. Maar wat je nu beschrijft klinkt echt goed! Oooow Lique, ik hoop zo dat hij zo door blijft gaan. En denk maar zo, als hij jou zo hard kan bijten, komt hij ook wel door die zaadjes heen :P. Hij zal wel flinke hoofdpijn hebben, dan heb je ook niet echt zin in eten. Geef hem maar heel veel knuffels en laten we hopen dat hij op liefde beter kan worden ;).

Veel liefs, Sanna

Annouschka

Oh Lique toch :'( :'( :'(, ik lees dit nu pas en zit te huilen achter mijn pc, wat afschuwelijk voor Ren en jullie zeg.

Ik hoop echt dat ie erdoor komt want op zo'n manier doodgaan is echt afschuwelijk.  Maar kan het niet zijn, dat rood vocht dat uit z'n bekje kwam, dat dat opgedroogd bloed was dat in z'n bek nog zat van giseren en dat dat losgeweekt is??? :-/
Ik weet het niet hoor en kan het mishebben maar het kan toch zijn of niet??

Iig, heel veel sterkte en ik hoop op het allerbeste,
geef Ren maar een dikke :-* van mij en ja, valkjes kunnen hard bijten dat heb ik 3 weken geleden ook ondervonden ;)

groetjes
Annouschka

Kolkkie

Hoi Lique,

Wat een narigheid met Ren zeg  :'(. Ik vind het echt erg om een valkje zo te zien.

Ik zal duimen dat Ren weer opknapt. Geef hem maar een lekkere knuffel namens mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

 :-/ he lique, kom nu net uit mijn werk en zie dat er sinds vanochtend geen update van ren is;.... ben toch heel beniuwd hoe het nu met hem gaat?
Blijft hij aan het opknappen? :-/ ik hoop het iig.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Joyce28

woooww ik heb er buikpijn van,wat een nare foto's,ik kan daar echt niet tegen :-X
arm ding,pffffff,.Ik hoop dat hij het red,maar klinkt in iedergeval alweer wat positiever
heel veel sterkte hoor

boezempje

hai lique en peter

hoe gaat het nu met ren is het nog het zelfden of gaat het weer iets beter.ben zo benieuwd
we horen het wel van jullie

sterkten ermee gr essie

Lique

4 november 2004, 20:47:41 #40 Last Edit: 4 november 2004, 20:49:15 by Angelique
Hoi allemaal,

Met Ren gaat het op en af.
Dan gaat het weer heel goed, en zo is het ook weer niet zo goed.
Vanmiddag zat hij mooi op de stok, keek helder uit de ogen, en zag ik hem vooruit gaan, maar nu ligt hij op de grond te slapen.
Vanmiddag had hij oud bloed in zijn ontlasting, het was helemaal donker en slijmerig.
Deze foto is van vamiddag:

Hij lijkt zijn coordinatie kwijt te zijn.
Hij kan vrijwel niet lopen. Vliegen gaat nog wel redelijk, het is 1 storm naar een raam toe, dus dat laat ik liever niet gebeuren.
Maar het idee om weg te komen is er gelukkig wel bij hem.
Maar iets in zijn koppie is niet goed.

groetjes Lique

Irene

 :-/ :-/ Klinkt niet echt helemaal lekker Lique; coordinatie kwijt en weer op ed grond zitten. Wat dubbel zeg; op het ene moment kijkt hij pittig uit die heerlijke kraaloogjes en vervolgens weerin een hoekie. Je durf zo haast nniet blij te zijn met enige verbetering. Toch wel doen hoor en ik hoop echt zo dat hij verder opknapt!
Sterkte en groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


BiancavS

Jeetje zeg  :'(

Mijn hart breekt zo'n beetje als ik dit allemaal lees :(

Ik wens jullie alle sterkte van de wereld toe!!!!!

Andrea

Hoi Lique,

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen :'(
Als ik de foto's zie van Ren krijg ik een brok in mijn keel.
Wat verschikkelijk voor jou en Peter.
Ook al ziet het er slecht uit, hoop ik echt dat hij er weer boven op komt.
Sterkte,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Lique

Hoi allemaal,

Ren is goed de nacht doorgekomen.
Vanmorgen zat hij zich zelfs te poetsen, en ik meen gisteravond laat te zien, dat hij 1 of 2 zaades zat te pellen.

groetjes Lique