19 april 2024, 18:32:53

Bouwvakkersfluitje

Gestart door Jet, 27 oktober 2004, 15:09:26

« vorige - volgende »

Jet

hoi Essie,

Wat bedoel je eigenlijk met tikken op de kooi?
Ik vind trouwens wel dat Joepie veel fluit, maar toch maar even de rui afwachten.

Groet Jet

boezempje

27 oktober 2004, 21:34:59 #16 Last Edit: 27 oktober 2004, 21:52:44 by boezempje
hai jet

dan tikt hij met zijn snavel op de kooi en dat kan overal op zijn hoor meestal doen mannetjes tikken op iets en lopen breed met de vleugels.poppen fluiten ook wel maar van die flauwe fiet fiet geluidjes,en mannetje doen de mooie deuntje dus die kunnen echt fluiten daar zit een toon in zeg maar.en als jij zegt dat je hem/haar nu 3weken hebt en uit het blok komt dan zal joeppie ongeveer 9a10 weken zijn nu of iets meer.en dan moet je aan het gedrag wel wat merken,

essie

Roosje

Ik zag dat iemand het over het deuntje van pino had. Bij mijn punky is het nog mooier, die zegt nu soms pino, terwijl hij zn eigen naam nog niet eens kent!  :D

Irene

Ik heb hier ook een Punkie, die vol overtuigen fietview eruit dendert gewoon. Maar daaraan vooraf gaat altijd eerst standaard " Aanvalluh!!" ;D :D Echt geweldig; hij houdt dit heeeel lang achter elkaar voor als meneer daar zin in heeft, op standje net even te hard ;D :D. Punkje heeft dit ook geleerd door eindeloos voor te fluiten en opeen gegeven moment merk je dat hij de poging doet om eeneertse begin te maken; erg leuk; dat doet hij nu met papegaaitje leef je nog; je hoort dat hij het probeert, maar het klinkt nog nergens naar! :D :D :D ;D ;D
Wat wel fijn is voor vooral onze trommelvliezen, dat het wat later licht wordt, want meneer had er absoluut niets op tegen om in de zomermaanden om 6 uur al zijn repertoire te laten horen  :o::) :D ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Karin

Nog een beetje te jong om het geslacht te weten  ;D Na de eerste rui zal bij een man het masker vrij snel geel worden, bij de pop blijft het zo. Maar tot nu toe begonnen mijn mannen met een maand of 3 - 4 al machogedrag te gaan tonen  ;D Ik wist het dus al voor de rui. Het is wel een mopje hoor !

groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Guinevere

Hoi iedereen,

Hier doet mijn Ivo ook het bouwvakkersdeuntje.
Ik heb een week lang elke keer ik in de kamer was het een stuk of 10 gefloten en na amper een week deed hij het ook, ik was erg verbaasd dat het zo snel ging :-)
Het is echt leuk als je helemaal opgedirkt klaar bent voor een feestje en dan toegefloten word door je schat  ;)

groetjes
Guinevere

Sanna

Heerlijk he? als je moppie je effe oppept wanneer je dat nodig hebt? ;D (eerlijk waar? ben ik echt zo mooi? en val jij op meiden zoals ik...?? ;D). Maar hier gaat het fluiten meestal weer over in "koppie krauw" en dan weet ik meteen weer wie hier de belangrijkste in huis zijn ...... de vogels die gekroeld moeten worden .....
 ::) ::) ::)       :D :P

Groetjes! Sanna

Tonki

hey ik weeet wat pino fluit.. onze vogels bij mn moeder doen het ook met zn tweene soms tegelijk maar meestal door elkaar.. het is het deuntje van een nokia telefoon.. ik geloof mexican hat dance...
 :D :D

Carla_en_Yoshi

Hallo.

Jaaaa,het is de mexican hat dance :D :D.
Ik heb het net op kazaa gedownload en het klopt.
Het is de begintune ervan.
Heel erg bedankt,nu weet ik wat mijn vogels fluiten,Breezer fluit het inmiddels ook al :D :D.
Groetjes van Carla.