18 april 2024, 05:19:58

Bouwvakkersfluitje

Gestart door Jet, 27 oktober 2004, 15:09:26

« vorige - volgende »

Jet

Ik wil mijn valk graag het bouwvakkersfluitje leren.
Nu begrijp ik dat ik dat zo vaak mogelijk tegen hem moet fluiten, maar heeft iemand nog meer tips?

Bedankt, Jet

boezempje

hai jet

zo ver als ik weet kun je alleen zo veel mogelijk fluiten.
ik denk dat je meer niet kunt doen.
ik wens je succes ermee en als het een mannetje is dan heeft ie het zo door maar vrouwtje zijn daar wat minder in.

je hebt een mooi valkje hoor prachtig.

gr essie

marianca.

Hallo,

Nou,het bouwvakkersfluitje kunnen hier meerdere :D.Ze doen het tegen mij en tegen hun popjes...heel leuk om te zien.

Een keer lag ik zelf dubbel van het lachen(heb ik wel vaker met mijn schatjes).Ik ging in bad maar vergat een handdoek...dus snel ff in mijn BHtje een handdoek halen..ik moest langs de voiliere waar speedy in zit..en ineens in het langs lopen doet het het Bouwvakkersfluitje :D :D..je kunt je voorstellen dat ik echt huilde van het lachen...die kleine macho.
Ze leren het hier echt van elkaar en in eerste instantie van mij..

groetjes
marianca

Sanna

Hier doet Jamey dat fluitje vol overgave ;D. Kom je 's ochtends in de kamer, doe je de lichten aan, hoor je ineens een wazig fiet-fieuw onder het volieredakje uitkomen :D, gevolgd door tig keer 'papegaaitje leef je nog'. Echt geen gehoor, Jamey is er vroeg bij elke morgen hahaha.

Groetjes! Sanna

marianca.

Hallo sanne

 :D :D :D..wat leuk...zit hier weet te tranen :D :D.Wat zijn valken toch pracht vogels he.. :D ;)

groetjes

marianca

boezempje

hai

wat leuk is dat tog die fluitjes,
stormy doet heel de dag dat deuntje van daar komt de bruid. :D :D :Decht heel leuk om te horen.

gr essie

Carla_en_Yoshi

Hallo jet.

Hier doet Yoshi het bouwvakkersdeuntje :D.
Ook papegaaitje leef je nog doet hij :D.
Heb je al eens bij geluid/film gekeken?
Ik was er aan het kijken bij het filmpje van Pino,ineens gaat Yoshi hetzelfde deuntje fluiten :D.Weet iemand de naam van het deuntje?Mijn valkje fluit het maar ik weet de naam er niet van :-[.Breezer fluit wel,maar nog geen deuntjes,mischien neemt hij het wel over van Yoshi.
Groetjes van Carla.

Karin

Hoi Jet,

Is jouw valkje een popje ? Dan id de kans een stuk kleiner dat ze het zal leren. Bij mij doen bijna alle mannetjes het, maar geen één popje.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Jet

Ik weet niet of het een popje is.
Ik dacht dat in eerste instantie wel, maar ik heb op deze site gelezen dat je dat pas na de eerste rui kunt zien.
Ik er iemand die aan de foto kan zien of het een man of een pop is?

Groeten Jet

marianca.

Hallo Jet,

Manneke,ik denk voor 100% een man.mijn popje Sita en manneke Kokkie hadden dit jaar in april/mei 5 jongen...5 heerlijke ondeugende mannekes..precies de jouwe... ;)Zal eens een recente Foto maken en je laten zien.


groetjes
marianca

boezempje

27 oktober 2004, 20:18:24 #10 Last Edit: 27 oktober 2004, 20:24:37 by boezempje
hai jet

ik heb voor je gependeld en er kwam vrouwtje uit,je kunt het merken aan fluiten en tikken op de kooi.maar hoe oud is joeppie eigenlijk.
mijn kuifje is 6maanden nu en heeft al een tijdje een geel koppie,


essie

marianca.

Hallo jet,

Zat net de foto weer te bekijken..wat een lekker ding :D ;D.zo een lief en ondeugend koppie...ben verliefd ;D ;)


marianca

Jet


Ik heb hem nu 3 weken en toen ik heb kreeg was 'ie net uit het blok. Hij is dus nog erg jong.
Maar wat het ook is, het is echt een schatje!! Hij is in die korte tijd al heel tam geworden.
Als hij los vliegt in de kamer en mijn man en ik zijn in de keuken (open keuken, dus hij vliegt niet zonder toezicht), komt hij op een gegeven moment ook naar de keuken en gaat dan op m'n hoofd zitten.
En als ik op de bank zit komt hij naar me toegevlogen en gaat dan met z'n koppie naar beneden zitten zodat ik hem moet aaien.
Maar nog even: is het idd zo dat ik pas na de eerste rui zeker weet of het een man of een pop is?

Groeten Jet

boezempje

hai jet

ja na de eerste rui kun je het pas zien aan de kleur van het koppie,
dus de eerste rui afwachten.

essie

marianca.

Hallo Jet,

je bent niet pas zeker na de eerste Rui.Als het mannetjes zijn zal hij macho gedrag gan vertonen.Dit doen ze toch al vrij vroeg.Vandaar dat ik weet dat de 5 jongen van Sita en Kokkie ook mannekes zijn ;).Hun eerste Rui is nu pas bezig maar ze weten echt wel waar abraham de mosterd haalt..ze verslinden de vrouwtjes hier zowat :D.En,hun gedrag is overduidelijk zeer mannelijk.Ga maar eens op je valkje letten of zij/hij een gedrag vertoont wat mannelijk is.Het wil wel niet zeggen dat ze dat als heel jomg val;kje al doen...soms moeten ze daar wat ouder voor zijn.

groetjes
marianca