20 april 2024, 00:10:31

Beetje bij beetje

Gestart door Kelly Stark, 18 oktober 2004, 16:52:30

« vorige - volgende »

Kelly Stark

Dag iedereen,

Gisteren was ik, toen de vogels in hun kooi zaten, met Luca aan het spelen. Ik had mijn vinger door de tralies steken en dan komt hij er altijd op zitten om aan mijn nagel en ring te prutsen.

Plots gaat Luca omhoog naar zijn stok en komt Treesje naar mijn vinger geklommen. En hij komt erop zitten!!! Goed he, niet lang hoor, een halve minuut. Eerst met twee pootjes en dan met eentje. Maar ik ben er wel blij mee.

Zou hij dit nu per ongeluk gedaan hebben of echt wel bewust? Als ze samen op hun tak aan het plafond zitten, dan kan ik (als ik op de zetel sta) tot met mijn neus op 5 cm van zijn kopje komen. Misschien heeft hij door dat ik helemaal geen 'beestenbeul' ben :-)

In ieder geval, hij is wel 10,5 jaar oud maar ik ga toch intensief proberen of het dan toch echt niet zou lukken...

Groetjes Kelly
Kelly

Paul

Hoi Kelly,

Ik heb ook een wat ouder valkje op leeftijd gehad en die was echt superwild en niks mee te beginnen.
Maar na een jaar ging die ook op mijn vinger zitten en was veel minder bang.
Ik denk ook niet dat het per ongeluk is je hebt gewoon een beetje haar vertrouwen al gewonnen.
Treesje zal nooit echt supertam worden denk ik maar toch wel dat ze bij je komt en op je vinger gaat zitten.
In elk geval leuk dat het toch al wat begint te komen dus gewoon doorzetten met aandacht geven :-)

Groetjes, Paul