28 maart 2024, 23:29:47

Mun Valkjes

Gestart door ValkFreeK, 17 oktober 2004, 17:46:01

« vorige - volgende »

ValkFreeK

17 oktober 2004, 17:46:01 Last Edit: 17 oktober 2004, 22:41:40 by ValkFreeK
Hallo allemaal, ik wou even mijn valkparkieten voorstellen, ze zitten altijd buiten de kooi, alleen in de kooi als ze moeten eten of slapen , ze zijn zeer tam vooral de nieuwe Diesel, Mvr. Bolo is ook heel tam en soms heeft ze nesteldrang terwijl ze niet eens is gedekt :D , en Frodo is een lieverd moet je maar eens kijken


Groeten Leroy!!

Tara

Hoi Leroy,

wat een mooie valkjes heb je zeg :). Ze zien er echt heel lief uit, alleen is de grootte van de foto wel een beetje groot he :D. Maar ah, even scrollen maakt niet uit :-).

Leuk dat je je valkjes even hebt voorgesteld!

Groetjes, Tara

ValkFreeK

ja he? ik schrok er eerst ook van ik dacht dat ik hem kleiner had gemaakt nou ja, en ja ze zijn supr lievf! bedankt

Paul

17 oktober 2004, 22:31:54 #3 Last Edit: 17 oktober 2004, 22:38:01 by Paul
Hoi Leroy,

Wat een schatjes heb je zitten ze zien er heel lief uit :-)
Als je even bij je bericht verander doet en je zet achter de naam van de foto's een b dan word ie kleiner.
Je hebt er dan van maken:
[ img]http://www.valkparkiet.org/forumupload/20017b.jpg[ /img]  (spaties weglaten)
Dan word de foto deze grootte:

Of anders een moderrator die dat even kan doen :-)

Groetjes, Paul

ValkFreeK

a ha, als ik er b achterzet dan komt er helemaal niks alleen een ( cannot find image ) geval, bedankt voor het commentaar

ValkFreeK

o nu doet ie het wel ik dacht de mijne maar dat was de jouwne =P , ja nee ik kan hem wel kleiner maken met allemaal speciale programma's alleen zit ik hier op m`n pa's computer!

Tara

Hoi,

de foto is wel een stuk overzichtelijker nu, nu zie je ze allen samen en dat maakt het wel een stuk mooier :). Ze zien er erg goed uit hoor, vooral de lutino is zo lieffff maar de andere ook hoor :)

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Freek,

Ik dacht eerst dat je de foto op het forum had staan maar je had hem zelf ergens anders neergezet vandaar dat de b erachter niet werkte maar daarna had ik het bericht aangepast :-)
Het is in elk geval een stuk overzichtelijker zo.

Groetjes, Paul

ValkFreeK

haha nog bedankt, maar ik heet Leroy en geen Freek , was vergeten dat het FreaK was... :(

Tara

Hoi Leroy,

je kan je naam veranderen hoor, ga naar Profiel en daar kan je je naam veranderen in FREAK ;)

Groetjes, Tara

ValkFreeK


Tara

Hahaha ik kan dat niet hahaha dat moet je zelf doen :D
Zou nogal erg zijn als ik zomaar je profiel kan veranderen hoor ;D

Dat is toch onnodig, iemands profiel veranderen ;D

Tara

Ik zie dat het is gelukt, wat zou je toch moeten zonder mijn hulp he :P :D

Groetjes, Tara

ValkFreeK

haha ja bedankt!  :D ik ben nu een site aan het maken voor valkjes moet je ook eens een x komen  :o :D