2 mei 2025, 06:23:55

Geparelde cinnamon bonte witmasker

Gestart door Suzanne, 10 oktober 2004, 15:47:21

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik heb weer eens een overschot aan popjes en heb na lang denken besloten om Croky weg te doen  :-/. Ik vond het een moeilijke keuze. Dus zet ik haar hier op het forum met de vraag of iemand in haar geinteresseerd is. Het liefste wil ik haar ruilen voor een bonte witmasker man (mag ook cinnamon bonte witmasker e.d. zijn), een albino man of een cinnamon geparelde geelwang man (in dat geval eventueel met bijbetaling ). Er bestaat echter ook de mogelijkheid haar te kopen. Indien iemand geïnteresseerd is kun je me een IM sturen.

Oh ja, Croky is geringd. Ze is van 2004. Ze komt uit de buitenvoliere en is NIET tam.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Hoi allemaal,

Nou, dit is super snel gegaan. Croky gaat naar Lique en ik neem een jonge bonte witmasker man van haar mee naar huis  :). Ik vind het wel heel fijn om te weten dat ze naar een goed tehuis gaat  ;). Dinsdag vindt de ruil plaats. Ik vind het heel leuk om Lique en Peter te ontmoeten en hun voliere te bewonderen.

Dit is de bonte witmasker man, mooi he?. Hij lijkt best wel op Pikachu, dus dat wordt moeilijk uit elkaar houden  ;D. Over de naam moet ik nog ff denken. Iemand nog ideeën?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

Wat leuk dat je al zo snel een ruil hebt kunnen maken :-)
Het lijkt mij ook het leukste dat ze bij een beka]ende tercht komt dan weet je in elk geval dat ze goed terecht komt :-)
Nu zijn jullie beide tevreden en dat komt dan heel goed uit zo.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat leuk dat je zo kan ruilen met Lique.
Heel veel plezier dinsdag.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

suus

Hallo Suzanne,
Leuk dat je zo onderling kunt ruilen!!! Ook een erg mooie bonte witmasker man zeg!
En dan de naam,, tja, waar moet hij bij passen, wat wordt zijn pop? (als het aan jou ligt?)
Succes!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Suzanne

Hoi Suus,

Als het aan mij ligt wordt zijn pop een cinnamon bonte witmasker (Spooky heet ze). Ik denk dat ik hem Gizmo ga noemen.

Groetjes

Suzanne

suus

Oke, hoef dus niet meer te brainstormen over een naam....
Gizmo is ook erg leuk! T's dat ik een poppennaam nodig heb, anders had ik er ook 1 Gizmo genoemd!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

molenaar

Hoi Suzanne,
Wij hebben onze geparelde bonte witmasker Shadow genoemd, het zou een man zijn, maar ik twijfel.
Ik vind die van jou erg mooi, hoop dat je een mooi koppeltje kan maken.
groetjes Banter

Suzanne

Hoi,

Dat is ook een leuke naam!

Groetjes

Suzanne