2 mei 2025, 17:42:28

Valkparkietje gezocht !!!

Gestart door Jusem, 17 september 2004, 00:29:20

« vorige - volgende »

Jusem

Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar een jong valkje van ongeveer 7-9 weken.
Ik heb afgelopen zomer mijn Sem bij Mandy gehaald, maar die heeft helaas geen jongen op dit moment.
Ik weet dat de tijd er niet echt voor is, maar ik zie toch regelmatig verhalen en dagboeken van valkjes die laat gejongd hebben.

Dus wie oh wie kan mij helpen aan een nieuw maatje voor Sem?
By the way, indien mogelijk het liefst een Brabants valkparkietje, want anders kan ie ze niet verstaan.

Alvast bedankt !!!!

Groetjes Judith & Sem

Inger m

Hoi,
Ik heb nu nog 4 jonge valkparkieten zitten die in jouw leeftijdscategorie vallen, wildkleur en cinnamon zitten.

Ik woon in Gouda, Zuid-Holland (nabij Rotterdam). Ik weet niet of dit haalbaar voor je is?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Paul

Hoi Judith,

Momenteel heb ik wel een nestje maar die zijn allemaal al besproken maar na dit nestje is het volgende koppeltje weer aan de beurt en die zijn nog allemaal vrij.
Ik kweek het hele jaar door omdat ze binnen zitten.
Je moet alleen even geduld hebben dan.
Ik ik kan ze wel vast houwdoe leren hoor  :D
Dit nestje duurt nog 6 weken en dan gaat het volgende koppel appart dus het duurt nog wel even voor de volgende jongen beschikbaar zijn maar dat komt er wel aan in elk geval.
Maar kan je ergens anders sneller een jong valkje krijgen moet je dat natuurlijk doen er zijn ook zat mensen met nestjes binnen.

Groetjes, Paul

Jusem

Hoi Inger,

Het kan niet beter !!!
Deze valk wordt een kadootje voor mijn zwager en laat dat nou een Rotterdammer zijn !!!!!!!
Ik denk dat de voorkeur uit zou gaan naar een wildkleurtje, want dat isdie van mij ook.
Hoe oud zijn ze precies? En zijn ze al een beetje handtam?? Ja ik weet het, ik vraag wel veel, maar als je iets doet moet je het goed doen, zei mijn mama altijd... ;)

Ik hoor graag van je, en indien mogelijk, kun je me dan een foto en wat extra info sturen? Makkelijkst is dan naar mijn mail: jusem@home.nl.

Alvast heel erg bedankt,
Judith

Jusem

Hoi Paul,

Heel erg bedankt voor je snelle reactie.

Ik hou het zeker in mijn achterhoofd.

Thanxs Judith

Inger m

Hoi,
Ik stuur je ff een mailtje..

gr Inger
problem.

Paul

Hoi Judith,

Zeker als het een verjaarscadeautje is duurt het te lang als je er zolang op moet wachten.
En Inger heeft ze nu zitten dat is dan veel makkelijker.
In elk geval word het wel een buurvalkje van mij ik zit namelijk ook in Rotterdam  :D

Groetjes, Paul

Inger m

Hoi Judith,
Heb je nog interesse?
Ik heb nl nog geen reactie van je ontvangen op mijn mail en IM?

gr Inger
problem.

Mandy

Hoi Judith,

Ik had natuurlijk al gehoord dat je op zoek was naar een valkje en heb inderdaad niets zitten voor je zus, maar ik hoop dat je hier zal slagen, hier vind je zeker goede adressen, succes! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

CitaatHoi Judith,
Heb je nog interesse?
Ik heb nl nog geen reactie van je ontvangen op mijn mail en IM?  

gr Inger

Hoi Inger,

We hadden bijde tegelijk op de oproep van Judith gereageerd terwijl ik typte deed jij dat ook je kan het aan de tijd van de berichten zien die we plaatste :-)
Ik heb ook contact met Judith gehad over een jong valkje en ze ging op vakantie begreep ik dus ik weet niet of ze de mail nog leest.

Groetjes, Paul

molenaar

Hoi Jusem,
Ik hoop dat je al geslaagd bent voor een nieuw valkje,
Zo niet, ik heb nog een laatkomertje, die is nu 2,5 weken.
Het is een wildkleur/bont.
Wij wonen in Alphen aan den Rijn.
Vanaf 4,5 week mogen bij mij de jonkies weg, nadat ik zeker weet dat ze met  het spuitje pap eten.
Pap en spuitje zijn ook bij mij tegen kostprijs mee te nemen.
Mocht je belangstelling hebben, dan merk ik het wel.
via banter@wanadoo.nl kun je altijd een berichtje achterlaten.
groetjes banter

Jusem

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor alle goeie en snelle reacties.
Inger, sorry maar ik ben inderdaat out of the country geweest en dus mijn excuses voor een late reactie.

De keus is gevallen op een kleintje van Paul uit een volgend nestje. Mijn zussie heeft zelf het contact overgenomen en aangezien ze nu even een beetje een rumoerige tijd hebben, komt een tijdje wachten wel goed uit.

Nogmaals bedankt en see yah !!!

Groetjes Sem en Judith