O jee, ik ga op wintersport, wat nu?

Gestart door Roosje, 16 oktober 2004, 19:48:33

« vorige - volgende »

Roosje

Ik ga in februari 10 dagen met mijn vriend op wintersport, dat betekent dus dat mijn moeder punky eten en drinken zal geven. Het probleem is dat punky een gebruiksaanwijzing heeft en ik ben heel bang dat er dingen misgaan als anderen hem loslaten zonder dat ik erbij ben. Ik vertrouw ze wel, maar durf het toch niet aan, vooral omdat ze niet zoveel geduld met hem hebben. Zal hij minder tam worden als hij 10 dagen alleen in zijn kooi zit? Of maakt dat niet uit, ik vind het wel zielig.  :-/ Ik heb ook al gedacht aan een oppasadres, maar dan moet ik in zuid holland echt een goede vinden waar punky veel los mag, en waar zijn gedrag wordt begrepen. Iemand ideën? Alvast bedankt.

Paul

Hoi Roosje,

Als je Punky 10 dagen alleen in de kooi laat zal hij daarna nog best tam zijn alleen moeten ze altijd wel weer een dagje wennen aan de verandering van omgeving.
Dus als hij al zijn eten en drinken op tijd krijgt zal er niet zo veel aan de hand zijn.
Ook moeten ze hem wel wat aandacht geven zoals tegen hem praten en misschien als ie dat toelaat door de tralies wat aaien.

Groetjes, Paul


Riny

Op valkparkiet.com staan  ook vakantieoppasadressen op .
GROETJES EN SUCCES RINY