28 maart 2024, 22:41:30

zazoe en azarro

Gestart door boezempje, 13 oktober 2004, 14:57:16

« vorige - volgende »

boezempje

13 oktober 2004, 14:57:16 Last Edit: 13 oktober 2004, 14:58:28 by boezempje
hai

ik heb gisteren bij suzanne zazoe en azarro opgehaald.
spirit nog niet die moest nog ff daar blijven was nog niet uitgevlogen.met zazoe en azarro gaat het goed ze eten zaad en trosgierst en eivoer,maar azarro bedelt heel erg hahahaha wel leuk om te zien hoor.verder kijken ze veel rond van waar zijn we nu weer terecht gekomen.zazoe heeft een klein rood bloed plekje bij zijn kuif is er door azarro uit getrokken met poetsen, >:(maar dat komt wel weer goed.verder zijn ze super lieff en houden van kroellen.dus dat heeft suzannen mooi gedaan weer.ff kijken of ik een leuke foto kan plaatsen voor jullie.ooww ja ze zijn duidelijk aanwezig met roepen en fluiten.




gr essie

carco

Hoi Esther
Wauwie gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ze zijn weer errug lief en schattig.
En dat je pech nu maar eens weg mag blijven!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




boezempje

hai


jaaa laten we het hopen he
ben er ook super blij mee echt heel erg blij.
ze zijn ook heel lieff


essie

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Wat een scheetjes zeg.
Geniet er maar lekker van.
Je hebt echt een heele leuke collectie :).Om jaloers op te zijn.
Groetjes van Carla.

Anita1

wauwww leuke fotos essie.en nu maar lekker genieten hoor! knufff anita

Suzanne

Hoi Esther,

Wat een leuke foto's zeg. Vooral die van Zazoe voor het raam, echt schattig!

Volgens mij gaat je pendel gelijk krijgen en zijn het 2 mannen, als ze nu al zo aan het fluiten zijn, hihi.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Esther,

Eindelijk zijn er dan weer twee in goede gezondheid thuis.
Dat alles maar heel goed mag blijven gaan.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!