27 april 2024, 09:42:22

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

23 januari 2009, 14:06:46 #2715 Last Edit: 23 januari 2009, 16:38:18 by aad
Speciaal voor Meneer van Klink  ;D



met dank aan Karin  :-*

Sanna


S. van Klink

Oke, oke, ik ben helemaal om ;)
Aad, met jouw goed vinden natuurlijk, mag 1 van de 2 dan zo'n beetje eind februari richting Almere verhuizen...
Begin februari zal ik vast een nieuwe kooi aanschaffen (transportkooitje ook maar meteen, is misschien ook wel handig...)

aad

Tuurlijk mag dat .... de één is 25 en de ander 21 dagen.. dus met 3 ..4  week kan er verhuist worden  ;)
Almere ..zit nog familie van me ... en ook elders een valkje  ;)

Groetjes aad

Marian

Hallo Aad,

Ik kom ook een keertje.....haha of vaker natuurlijk.....in je boekje neuzen :D
Even teruggebladerd omdat iedereen zo oh en ah zei over je foto's ;). Nou.....en terecht.....super mooie plaatjes heb je geschoten.....en dat zonder statief ;D ;D
Meneer v. Klink.....je gaat er geen spijt van krijgen hoor, kei tof een vriendje voor Kiwi :D

Alvast fijn weekend, groetjes Marian

S. van Klink

Ik laat zo wie zo wel ff wat van me weten dan als ik de kooi gehaald heb, kunnen we dan een wat definitievere datum prikken ;)

aad


Kaatje

23 januari 2009, 18:02:42 #2722 Last Edit: 23 januari 2009, 18:06:21 by Kaatje
Citaat van: S. van Klink op 23 januari 2009, 16:20:22
Oke, oke, ik ben helemaal om ;)
Aad, met jouw goed vinden natuurlijk, mag 1 van de 2 dan zo'n beetje eind februari richting Almere verhuizen...
Begin februari zal ik vast een nieuwe kooi aanschaffen (transportkooitje ook maar meteen, is misschien ook wel handig...)


Daar gaat u geen spijt van krijgen meneer Klink ! Ik ben een woensdag bij Aad geweest en owhhh wat zijn het schatjes en wat ontzettend lief !

De ene zat heel de tijd naar me te staren en liet zich kroelen, knuffelen en genoot daar zichbaar van, door telkens de oogjes toe te knijpen van genot. De andere is net zo'n schatje, wat dat betreft krijg je een super lief en tam valkje !

Ik kan heel goed begrijpen dat je helemaal om bent nu, en ik ben heel blij voor je en voor het valkje want ze verdienen echt een lief en gezellig baasje !

Van harte gefeliciteerd  :D

En Saar, dat ben ik inderdaad !

Groetjes, Karin

bobbie

Ooooo Aad, wat zien de kleintjes er weer knuffelig uit. Wat gaat het hard he. Voor je het weet vliegen ze uit.

Groetjes, Nel :)

aad

hoi hoi

Paar recente 'slijm' foto's  ;) ;)







groetjes aad

Anke

Hoi Aad,
aaaaaaaaaaaaaaah lieffffffff :-* :-*
Groetjes anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Aad,

Die oojes !!! En wat zijn is de jongste alweer gegroeid !! Deze is nu net als de oudste een woensdag, en wat een schatje is de oudste toch, weer helemaal de oogjes toe geknepen van genot  :-*  :-*

Schitterende foto's weer !

Liefs, Karin

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

aad

Citaat van: Agnes op 26 januari 2009, 09:30:36
Lief!



Citaat van: Kaatje op 25 januari 2009, 13:09:11
Hoi Aad,

Die oogjes !!! En wat zijn is de jongste alweer gegroeid !! Deze is nu net als de oudste een woensdag, en wat een schatje is de oudste toch, weer helemaal de oogjes toe geknepen van genot  :-*  :-*

Schitterende foto's weer !

Liefs, Karin


Citaat van: Anke op 25 januari 2009, 10:58:51
Hoi Aad,
aaaaaaaaaaaaaaah lieffffffff :-* :-*
Groetjes anke


Ja ja nog wel  :D :D

Als alles goed is gaat er één valkje naar Meneer van Klink uit Almere
En valkje 2 ook naar iemnd uit Almere .. en voor de aagjes onder jullie .. Niet iemand van het forum.. gewoon toeval  :) :)

Even wat 'lieve' foto's plaatsen  :P

















Groetjes aad

Anke

Hoi Aad,
Wat een mooie foto's weer!!
Fijn dat je nu voor beide valkjes een huisje hebt gevonden ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes