27 april 2024, 13:59:56

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Emely

Aad.....

Ik vrees dat ik n btje kriebels in mijn buik voel voor giertje....... Wat een prachtig valkje zeg!!! WAUW.....

Dus als je je besluit genomen hebt of je giertje weg doet of wilt houden...... laat het me dan weten!!!

Ik kan het ook combineren met een bezoekje in Zoetermeer, is misschien nog wat dichter bij ....  ;D

Liefs, Emely

ps. ik spiekte al af en toe in je boekje hoor maar nu ga ik dat zeker vaker doen  ;D ;D

Kaatje

Hoi Aad,

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven en ik ben bij begin dit jaar begonnen ( 10 blz ) ! Gave foto's en heerlijke valkjes, vooral die "ploert" is om op te eten maar Lucky is ook een verschrikkelijk mooi popje om te zien  :-* :-*

Giertje is een heerlijk valkje, prachtige lutino, inmiddels weer een klein kuifje !?

Ik kom zeker met regelmaat even voorbij fietsen hier  ;)

Groetjes, Karin

*Esther*


aad

Weinig kuifje nog Karin !
Maar komt wel weer ..zal wel eens foto's plaatsen ..batterij is vol denk ik  ;D

Hoi Ester  ;)

Groetjes aad

Agnes

Kom maar op met die foto's  ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

aad

Nou vooruit een paar  ;)







groetjes aad

aad

Ik denk zal even foto plaatsen van de horny muts,met het idee zal wel zo een ei komen.
Terwijl ik foto opload komt ze hok uit ,en Luuk er achteraan  :-\
En ..................................

NEEEEEEEEEEE Alweer een EI  :-\



Groetjes aad

aad

Nagekomen bericht...
Deze 'plant' is al 2 jaar dood...gewoon een paar takken .
Nu zag ik dat er weer wat groens aan zat ..
Maar ja die zijn er meer die het zagen  :-\




groetjes aad

Anke

Hoi Aad,
Wat een leuke foto's :)
Wahaha jouw valkjes zoeken hun groenvoer gewoon zelf uit ;D

Doen ze hier ook hoor, daarom heb ik gewoon maar geen planten meer ::)

Alweer een ei :o :o
Mogen ze er weer een houden, of worden het neppers??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad



Giertje heeft volgens mij nu al moedergevoelens .. tja ze is ook al een week of 15 / 16 denk  :)
Maar wel vreemde toestand weer .. Giertje mag er bij Pa bij en Ma  mag niet  :-\
Maar zal wel weer goed komen...
Misschien kan ik er 2 kwijt .. maar niets is zeker  ;)

Groetjes aad

Kaatje

Hoi Aad,

Een heel klein lief kuifje zie ik en hele gave foto's heb je geplaatst ! Je woont wel op vruchtbare grond zeg, poehh hee, zelfs planten die al 2 jaar dood zijn gaan weer bloeien  ;)

En tada weer een ei, dat beloofd wat  ;D ;D  Lief om te zien hoe giertje hiermee bezig is !!

Groetjes, Karin

aad

Ja eten en wipperdewip te gelijk.. het maakt hongerig he  ;D ;D


Anke

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Die valkjes van jou zijn echt boter :censuur
Wat stop jij in die voerbakjes? ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Hahaha Aad, eten en wipwappen tegelijk, misschien moet je de tv ook nog even voor haar aanzetten!

Wel typisch een vrouw, ze kan multitasken!!

Weer een topfoto!

Groetjes, Gerda

Kaatje

Geweldig weer, schitterende foto  :D

Wat dat betreft heb ik maar een raar valkje  ::) Drie meiden zitten kippetje voor hem, hij is bijna een jaar en hij weet nog niet wat hij ermee aan moet ! Ondertussen fluit hij de longen uit zijn lijf en speelt hij de macho man !

Misschien kan Paco ooit wel een keer bij jouw valkjes de kunst afkijken  ;)

Groetjes, Karin